11/25/2012

Dear Santa...

Joulu on kohta, ja taitaa olla aika kirjoittaa joulupukille, eikö vain? Kun aloin miettiä mitä lahjatoiveita mulla on, niitä tuli ihan liikaa. Myös tuohon kollaasiin. En usko että todellakaan saisin kaikkia noista, mutta ainahan kaikenlaista saa toivoa ;)

Pehmoiset tossut. Oon ihaillu näitä mm. jo H&M:llä, ihanan pehmoiset ja lämpimät!
Astianpesukone. Tiskaaminen on alkanut pikkuhiljaa ärsyttää kun kädet kuivuu ja on täynnä kipeitä haavoja... kuulostaa ehkä laiskan tekosyyltä mutta tosi on. Saatampa kyllä ostaa tän itelleni joululahjaks lähiaikoina... :D
Rusettikoru. Oon ihan hulluna kaikkeen rusettikrääsään :D enkä siltikään ole vielä löytänyt täydellistä rusettikorua.
Lahjakortti johonkin kauppaan on aina kiva
Silitysrauta ja -lauta! Sellaista ei ole, niin ruttuisissa lakanoissa nukutaan.
Sisustustyynyt ja peitot.
Hiusten ja vartalonhoitotuotteet on aina aivan ihana lahja
Yöshortsit, näitä tarvii aina.
Joku kirja. En ole pitkiin aikoihin lukenut mitään, ja tuo L.A candy vaikuttaa esimerkiksi sellaiselta minkä voisin lukea
Uudet meikit ois myös kiva, koska mulla on esim luomivärejä aika vähän

Minkänlaisia joululahjatoiveita teillä on? Löytyykö samoja mitä mulla on? :)

4 kommenttia:

  1. Mä toivon mikrojärjestelmäkameraa ja autoa :D. Luulen kyllä, että molemmat joutuu ostaa itse. Tietenkin on mukava tehdä joululahjalistoja, se on vähän semmonenkin jossa mietitään mitä pitäis itselle ostaa. Ja ainakin itsellä tulee mietittyä mitä oikeasti tarvitsisi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wow kuulostaa siisteiltä sun toiveet! Minkänlainen on mikrojärjestelmäkamera? :) Joo oon samaa mieltä että tulee mietittyä samalla mitä pitäs itekin ostaa, niinkun mulla toi astianpesukone jonka saatan jo lähipäivinä hommata itselleni joululahjaksi :)

      Poista
    2. Se on siis paljon pienempi kuin tollanen normaali järjestelmäkamera. Ei varmaankaan ole hirveästi muuten eroa. Se ois kiva, kun ei tarvitsisi raahata sellaista kamalaa järkälettä mukana niin kuin normi järjestelmäkamerat yleensä on. Ja sillä taitaa kuitenkin saada ihan yhtä hyviä kuvia kuin noilla normaaleillakin. Olympukselta olen ainakin katsonut kahta eri mallia, Olympus Pen Lite E-PL 5 ja PEN Mini E-PM1

      Poista
    3. Juu vähän aattelinkin että se on semmoinen :) Mulla on just iso järkkäri ja sitä on tosi kiva raahata mukana... :D muuten ihan hyvä kamera kyllä!

      Poista