12/18/2012

It's christmas time

Minä, joka vielä syksyllä nimitin itseäni neiti epäjouluksi, voin perua puheeni...


Sanoin, etten halua turhia joulukoristeita kotiin, mutta... Nyt mulla on kahdet jouluvalot, toiset kehystämässä isoa peiliä, ja toiset "joululautasella" koristeiden kera. Tuikkukuppeja on ilmestynyt kotiin aikamoinen määrä mutta ei haittaa, rakastan kynttilän valoa ♥


Joskus vuosi sitten aloitettu sukka valmistui viimein tänä vuonna ja aloin neuloa sille paria. Toivottavasti se valmistuu edes tän vuoden puolella :D


Ja mitä vielä, tein ITSE piparitaikinan ja leivoin siitä piparit ja koristelin ne runsain karkkimäärin. Sain kummitädiltäni nimipäivälahjaksi hauskan tiskirätin, jossa on pipariohje, ja olihan sitä pakko kokeilla, koska äidiltänikin sain lahjaksi piparimuotin :D Tein kolmasosan ton ohjeen taikinasta ja tuntuu että noita pipareita on silti todella paljon! Ihan hyviä niistä tuli :)

p.s kiitos linkittelemistänne blogeista! Kattelen niitä tarkemmin tässä lähipäivinä :)

2 kommenttia:

  1. Mä tein viime vuonna pipareita, mutta tänä vuonna ei oo tullut tehtyä. Mulla on kans vastaava tiskirätti, mutta siinä on joulupuuron ohje. Oon saanut tommosia mun serkulta joululahjoiksi. Yhdessä oli sydän ja toisessa tähtiä. Muutenkin sillä on aina tapana ostella kaikkia ekojuttuja ja käyttötavaroita. Viime vuonna sain sen tiskirätin missä oli tähtiä sekä astianpesuainetta :D.

    Ihanaa joulua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi just ihania tommoset tiskirätit josta on muutakin hyötyä! :) Ihanaa joulua myös sinulle! :)

      Poista