12/26/2012

Jouluni

Vietin jouluni perinteisesti perheeni kanssa, kuten joka vuosi. Meidän perheen jouluperinteisiin kuuluu kuten tavallista, jouluruoka, sauna ja lahjat. Olen kuullut että joissain perheissä joulua vietetään yöpuvut päällä, mutta itselleni se tapa on ihan vieras. Minut on jo pikkutaaperona puettu siistiin mekkoon aattoillaksi :D Pukeuduttiin siskoni kanssa tänä vuonna mustavalkoiseen. Sitten lahjoihin, sain kaikenlaista ihanaa ♥ ...
Lahjaksi sain paljon kauneustuotteitta, mutta myös hyödyllisiä kodinkoneita perinteisiä pörrösukkia ja tohveleita unohtamatta. Yksi lahjoista, joka sai minut liikuttumaan,  oli äitini itsetekemä keittokirja minulle, joka sisälsi ruokaojeita niistä lempi ruuista, mitä olen kotona lapsuuteni syönyt, aww ♥ Sivuja on myös runsaasti itse täytettäväksi, ja heti kun tulin kotiin kaupunkiin, laitoin sinne lemppari leivontaohjeita :)

Kertokaa mulle, minkänlaisia jouluperinteitä teillä on? Mitä saitte lahjaksi? :)

4 kommenttia:

  1. voi miten hellyyttävä toi sun äitin lahja sulle! :)

    VastaaPoista
  2. Mäkin sain just kuvattua omat lahjani ja tehtyä postauksen. Isäni teki mulle koru"lipaston".

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihanaa! :) itsetehdyt lahjat on ihania

      Poista