1/08/2013

I got some ideas...

Hello kaikki! Oon tässä viikon ollut tarkotuksella postaamatta mitään, koska halusin rauhassa kehitellä kaikenmoisia ideoita tähän blogiin :) Suurin osa niistä liittyy jollain tapaa hiuksiin, eli luvassa on taas hieman kampausjuttuja :)

Hiuksissa tapahtui taas kerran VÄHÄN muutosta ennen uuttavuotta! Oon nyt sitten aika blondi. Otin vaaleita raitoja ja oon nyt tosi tyytyväinen tähän väriin! Toi kuva vähän hämää, kun näyttää tossa valossa noin vaalealta. Sillon tummahiuksisena aattelin että ei enää ikinä mitään vaaleeta väriä, mutta kuinkas sitten kävikään.  Kuitenkin, onhan se hauskaa kokeilla erilaisia värejä eikä aina vaan pysyä siinä samassa. Ja kuten eräs ystäväni usein sanoo "ne on vaan hiukset, ne kasvaa kuitenkin takaisin" :D

Mun mielestä on tosi kiinnostavaa lukea sellaisia postauksia, missä kirjoittaja kertoo hiustensa historiaa, eli miten hiustyylit ja väri on vaihdelleet. Myös itselläni on ollut mitä ihanimpia ja karseimpia hiustyylejä ja värejä, ja mietinkin tekisinkö jonkunlaisen postauksen niistä, miltäs kuulostaisi?

Asiasta toiseen, olen tosi tyytyväinen mun alelöytöihin! Tänä vuonna en ostanut turhia liian isoja vaatteita kaappiin pyörimään (niinkuin yhtenä vuonna tein) vaan löysin tuon nipullisen koruja ja sen lisäksi ihanan valkoisen villapaidan, josta nyt valitettavasti ei ole muuta kuvaa kuin tuo jossa se pilkistää korujen takaa. Siinä olikin viimeisimmät shoppailut, ja nyt alkaa elämä köyhänä opiskelijana :( Tai sitten rupean aktiivisesti kiertelemään kirppareita tai tuunaamaan vanhoja vaatteita.

Loppuun vielä oikein hyvä mietelause, joka tuli niin tarvittuun aikaan. Melkein nauratti kun mietin että teepussi  haluaa piristää mua, haha! Hyvä lause kuitenkin :)

2 kommenttia:

  1. Toi hiuspostaus kuulostais hyvältä!!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Toteutan sen varmaankin tässä lähiaikoina :)

      Poista