1/27/2013

New bag

Oon etsinyt jo jonkun aikaa parempaa laukkua kouluun sekä muuhun käyttöön ja eilen teinkin ihan huippulöydön! Iskä oli mulle lupaillut sopivanhintasta laukkua mutta aijemmin ei mitään löytynyt, mutta eilen jotenkin ihmeessä käväisin Anttilan laukkuosastolta ja sieltä tämä ihana Mexxin laukku löytyi! Oli vielä ihan huipputarjouksessa, normaali hinta tällä oli 59,95 mutta sain tämän hintaan 30e! :) 30e olikin just se mun budjetti ja sen kalliimpaa en olisikaan lähtenyt hankkimaan. Tykkään erityisesti tosta ketjuhihnasta ♥ Oletteko tekin joskus tehneet "ihmelöytöjä" sellaisista kaupoista, missä ette yleensä ikinä käy tai luule sieltä löytyvän mitään? Tää oli jo mun toinen random laukkulöytö Anttilasta...
p.s huomatkaa nutturan kaunis muoto! hahahah

4 kommenttia:

  1. ihanan iso laukku ja suht. halvalla (: kyl mie löysin kivat kengät seppäläst, mustavalkoset nilkkuritennarit ja on ihanat, vaikka aluks tuntu et ihan oudot ^^

    forangelseyes.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiva! Mä löysin kanssa kerran just seppälästä kengät ja niistä tuli yllättäen ihan lempparit :D

      Poista
  2. Mistä sä nainen kaivat tommosia täydellisiä veskoja just sillon ku mulla ois tarvetta mustalle laukulle! Saat esitellä tuon mulle huomenna ;)

    T. Arvaa kuka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha tuurilla löyty! :) Ja esittelen mielelläni mutta en osaa kyllä arvata kuka, kerro! :D

      Poista