2/10/2013

Dreamhair

Kuvat: we heart it

Niinkuin aijemmin jo haastepostauksessa kerroin, unelmoin pitkistä ja vaaleista hiuksista. Nyt olen päättänyt tehdä tuosta unelmasta totta, jos vain onnistun! Luonnostaan mulla on vaaleanruskeat hiukset, mutta ennen tän vaalennusurakan aloittamista ne oli lähes mustat, kun hölmönä menin ne kaupan kestovärillä värjäämään... Nyt kaduttaa :( Ennen en koskenutkaan kestoväreihin (lukuunottamatta vaaleita raitoja ja 7. luokalla tehtyä kokoblondausta :D). Yläpuolella on suuntaa antavia kuvia minkä tapaiset hiukset haluaisin. Raidat sais olla tosi kylmän vaaleta, ja seassa vois olla hieman tummempaakin. Mutta ei yhtään mitään keltaista tai oranssia!!


Tässä tilanteessa ollaan nyt. Hiukset on aikalailla keltaoranssit, mutta huomenna taas lisää vaaleita raitoja päähän! Ärsyttää tuo oranssi aivan mielettömästi, mutta sen siitä saa kun vetää erilaisia ruskeita kaupan värejä päällekkäin eikä tiedä mihin väriin ne taittaa. Jos nyt kesään mennessä saisin vaalennettua nuo siihen täydelliseen unelmaväriin :)

Onko kellään ollut/on tällä hetkellä sama tilanne kun mulla nyt? Olis ihanaa kuulla miten ootte päässeet siihen unelmaväriin, kampaajalle vai kotiväreillä? Raidoittamalla, vai kaikki hiukset kerralla vaaleaksi? Kertokaahan kokemuksia!

2 kommenttia:

  1. Noi on täydelliset! :)

    http://ruusukerotta.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Mä en taida olla ikinä tyytyväinen mun hiusväriin :D haha

      Poista