2/14/2013

Happy Valentine's day ! ♥

Ihanaa ystävänpäivää kaikille ! Kulta muisti mua ystävänpäivänä vaaleanpunaisilla neilikoilla ja mansikkasuklaalevyllä.  Itse tein hänelle söpön kortin koulussa :) Neilikat on ehdottomasti mun lempikukkia, kun ne on niin kauniin vaaleanpunaisia ja mikä parasta ne säilyvät nätteinä pitkään! Viimeksi saatu neilikkakimppu ilahdutti mua jopa noin kaksi viikkoa, kunnes kukat alkoi kuihtua. Osasta kuihtuneista kukista kokosin nätin taulun, koska vaaleanpunainen väri ei hävinnyt mihinkään vaikka kukka kuivuikin.

Mua on myös ilahduttanut uusi tietokone, joka on mun ensimmäinen oma tietokone! Ihanaa kun kaikki tiedostot on vaan omia, eikä Artturin pelit ole täyttämässä muistia, haha :D Heti kun sain tuon niin kokosin parhaista we heart it kuvista söpön inspiroivan taustakuvan.

Puhuin jo aikaisemmin "hiusten historia" -postauksen tekemisestä, enkä ole vieläkään tätä ideaa unohtanut, mutta teen sen myöhemmin koska hiukset tulee lähiaikoina muuttumaan lähes kokoajan vaalennusprojektin takia. Alan toteuttaa sitä kunnes projekti on valmis ;)

Viettäkää ihana ystävänpäivä, haleja!

4 kommenttia:

  1. Mukavaa ystävänpäivää. Itsellä ei oo mitenkään ihmeellisempi ystävänpäivä ollut eikä miehenkään kanssa tuu sitä silleen vietettyä. Hän myös meni illaksi töihin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin <3 Mulla vähän sama etten mitenkään erityisesti tänä vuonna vietä, mitä nyt pikkujutuilla muistan :)

      Poista
  2. Näistä sun kirjoituksista tulee aina hyvälle tuulelle, ne on jotenkin niin kauhean lämpimiä. :) Kivaa ystävänpäivää sinnekin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista ! <3 Ja hyvää ystävänpäivää myös sinulle :)

      Poista