2/06/2013

Kampausidea part 5 - Jättiletti

Kokeilin ihan randomilla saanko tehtyä muhkean ja ison letin ja sehän onnistui! Ja tämä on vielä yllättävän yksinkertainen kampaus. Aloitin tupeeraamalla ensin ylempiä hiuksia kuohkeammaksi, sitten tein letin yläosan ranskanletti tyyliin että sain kaikki hiukset kerättyä vasemmalle puolelle. Loppuvaihe menikin sitten ihan normaali letin tyyliin :) Yksinkertainen mutta ihana, vähän erilainen kuin perusletti!

P.s Kiitos teille ihanat lukijat kivoista kommenteista jotka piristää mun päivää! ♥

11 kommenttia:

  1. Mä taas koitin tehdä lettiä etuhiuksiin (siis sellaista "sivulettiä" mikä tehdään tavallaan kuin ranskanletti), mutta tuntuu että kaikilla muilla tulee aina paljon nätimpiä. Toinen onnistui ehkä vähän paremmin.

    Mä en mielellään pidä etuhiuksia auki, kun ne on eri pituiset molemmilta puolilta. Mulla on ollut sivuotsis joten ne on siksi toiselta puolelta pidemmät ja oon niitä nyt aika pitkään kasvatellut. Toki noi vois tasata, mutta yritän kasvattaa ainakin vähän aikaa vielä. Myös takahiukset on kasvaneet älyttömästi vaikka leikkasin niitä itse viime syksynä varmaan 10-15cm ainakin ja kampaajallakin niitä kävin kerrostamassa jonkun verran.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa ihan samanlaiselta tilanteelta mikä mulla on joskus ollut kun oli sivuotsis! En tosin oo vieläkään tehnyt kovin onnistuneita otsislettejä :D Nyt sivuotsis on kyllä melkeen yhtä pitkä kun muut hiukset, kun olen muutaman vuoden sitä kasvattanut :)

      Poista
  2. Vau mikä ihana letti! Rakastan isoja lettejä muutenkin, ah lisää näitä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) mäkin rakastan lettejä <3 Eikun siis lisää vaan lettikampauksia kehittelemään :)

      Poista
  3. Ihana letti ja vielä kun sulla on niin paksut hiukset ! :)

    http://headingforarelationship.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja onhan nuo semipaksut ja tupeerauksella pystyy vaan lisäämään sitä ;)

      Poista
  4. sun blogi on superkiva ja ihania kuvia! :) rupeen varmaa uudeks lukijaks.


    saa kurkata
    http://emmanbloginen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ! <3 käympäs kurkkaamassa sun blogin :)

      Poista
  5. pea! voi kun mullakin olis tollaset hiukset!! :))

    VastaaPoista