3/17/2013

Summer outfits

Kesä lähestyy enkä millään jaksaisi odottaa että pääsen pukemaan päälle ihania shortseja, mekkoja, toppeja ja ballerinoja! Aloinkin penkoa vaatekaappia katsellakseni mitä kaikkea ihanaa kesävaatetta sieltä löytyykään, ja kokosin muutamia asukokonaisuuksia sekä uusista että vanhoista vaatteista.

Paita Lindex (kiitos tästä Taina ♥) / Ballerinat, shortsit vyö ja korut H&M / Laukku Accessorize

Toppi Monki / Shortsit Gina tricot + DIY / Korut Gina tricot

 Mekko Forever 21 / Kengät Spirit store / Koru H&M / Laukku Anttila

Toppi New yorker / Shortsit, korut, ballerinat ja vyö H&M / Kello Gant / Laukku Cubus

Mikä on suosikkisi?

10 kommenttia:

  1. ihania ♥ varsinki toka ja eka :-)

    VastaaPoista
  2. Kaikki yli-ihania <3 Sulla on tosi tosi kiva blogi :)

    jonnajasmink.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Viiminen on minun silmääni mielyttävin (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on myös toinen mun suosikeista! :)

      Poista
  4. Oon hipelöinyt noita samoja baltsuja H&M:llä. Tää ei yhtään ainakaan helpota, mun haaveita! :D eka näistä on kyllä ehdottomasti mun lemppari :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on kyllä ihanat kengät! Kannattaa käydä ostamassa ennen kun ne loppuu! :)

      Poista