5/17/2013

Friday's


Heipsan! Päivän asuni on aamullisen "parhaa farkut lojuu pyykkikorissa" - ärsytyksen tulos. Toisaalta olen ihan kiitollinen puuttuville farkuilleni, kun en paistunut tänään niissä, vaan vietin päivän mukavan viileässä hameessa. Lämmintähän on tällä hetkellä noin +23 astetta. Kesä ♥ Eilen kävin ekaa kertaa rannalla hieman grillaamassa itseäni, mutta vielä ei ole erityisemmin rusketusta havaittavissa, ainakaan näissä kuvissa. Tahdon päästä viikonloppuna uudestaan! Loppuillaksi suunnitelmissa on juhlia Artturin 20-vuotis synttäreitä. Luvassa on megazonea ja grillaamista rakkaiden ystävien seurassa  ♥

Mitä suunnitelmia teillä on viikonlopulle? Auringonottoa kenties? :)

P.s Kuka huomasi, että rannekelloni päivämäärä on kuusi päivää myöhässä? Itse huomasin sen vasta postausta tehdessä, hahhhahha. Kaiken lisäksi se on talviajassa :D

10 kommenttia:

  1. Ihana asu ja oot aina niin kauniina:-) Mulla olis ainenki suunnitelmissa lähtee huomen aamulla kahdeksi viikoksi turkin lämpöön!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Oiiiiii kuulostaapa ihanalta suunnitelmalta!! kelpais itellekin joku rantaloma nyt vaikka heti! :D

      Poista
  2. Ihana asu! (: mä en ainakaa huomannu tuota päivämäärä ennenku luin! Ei rannekellolle ilmeisesti ole kovin paljon ollut käyttöä kun vielä talviajassa on ja päivämääräkin heittää kuusi päivää :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Haha joo en oo vähään aikaan käyttänyt sitä ja oon aina unohtanu siirtää tota päivämäärää ja nyt se on vielä pahemmin jälessä, hahha :D

      Poista
  3. Ihanat ballerinat!:) Mulla oli kaikenmaailman kisastudio-suunnitelmia mutta nyt mun viikonloppu meneekin sairastaessa :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Voi harmi että kävi noin :( Parane pian!!

      Poista
  4. Voi ku kivoja kuvia :)

    http://tiiahenna.blogspot.fi/

    VastaaPoista