6/12/2013

BB vai CC ?

Tavallisten meikkivoiteiden rinnalle ovat nyt tulleet BB- ja CC-voiteet. Itse kiinnostuin heti näiden (etenkin BB-voiteen) kosteusvoidemaisesta koostumuksesta ja kevyestä peittävyydestä, koska olin kyllästynyt meikkivoiteen pakkelimaiseen tuntuun. BB- voiteita olen kokeillut kahta erilaista, mutta toisen jätin pois tästä postauksesta, koska en ole pitkään aikaan käyttänyt sitä väärän värisävyn takia. CC:tä olen kokeillut vain tätä yhtä. Nyt onkin aika kertoa omat mielipiteeni näistä kahdesta tuotteesta.

Garnier BB-cream
Ihanan pehmeä ja kevyesti peittävä voide. Iho tuntuu kosteutetulta eikä tämän voiteen alle tarvitse erikseen laittaa minkäännäköistä kosteusvoidetta. Voiteen väri sulautuu myös erittäin hyvin omaan ihon väriin eikä ainakaat itselläni jäänyt minkään näköisiä "meikkivoiderajoja". Itselläni tämä ei toiminut kuitenkaan niin hyvin, koska kaipaan enemmän peittävyyttä, mutta esimerkiksi siskollani, jolla on kuiva mutta muuten hyvä iho tämä tuote toimii mainiosti! Siksi suosittelisinkin tätä etenkin kuivaihoisille.

Lumene CC color correcting cream
Tämä Lumenen CC-voide on enemmän meikkivoidemaisempi (kuten tuossa tuubissakin lukee) mutta silti iholla ihanan kevyt, eikä lähellekään pakkelimainen! Peittää myös esimerkiksi ihon punaisuuden erittäin hyvin eikä jätä ihoa kiiltäväksi. Kuivaihoiset tarvitsevat aika varmasti tämän alle kosteusvoiteen, koska lopputulos pelkällä voiteella voi olla kuivahko. Itselläni toimii loistavasti ilman kosteusvoidetta, vaikka sitä suositellaankin käytettäväksi tämän tuotteen kanssa. Suosittelisin tätä siis sekä rasvaiselle että sekaiholle. Tästä taitaa tulla oma henkilökohtainen luottotuotteeni!

6 kommenttia:

  1. Mä oon kokeillut kans noita molempia ja ite kyllä tykkään ehkä enemmän tosta CC:stä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä tosi hyvä voide! Uskaltaisin ehkä jopa sanoa, että paras :)

      Poista
  2. Mä niin tykkään BB-voiteesta! Niinku sanoit, sopii just kuivalle iholle, jollainen mulla on :) Ihana blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä hyvä kun löytää omalle iholleen just sopivan tuotteen :)Itsekin voisin BB:tä käyttää talvella kun iho on kuivempi! Ja kiitoksia paljon <3

      Poista
  3. Ostin just tota Lumenen CC-voidetta ja oon kyllä ihan rakastunut! Mulla oli aikasemmin tota Garnierin BB-voidetta, mutta se vaaleinkaan sävy ei ollut sopiva mulle.
    Ite käytän ton CC-voiteen alla kosteusvoidetta ja musta se toimii hyvin niin! Tulee loistava lopputulos :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kun oot löytänyt myös ton ihan parhaan meikkivoiteen! :)

      Poista