7/20/2013

LOVELY SATURDAY

Tänään olen koko päivän viettänyt ihanaa laatuaikaa perheeni ja Artturin kanssa Vietettiin koko päivä yhdessä Jyväskylän keskustassa kierrellen kauppoja ja ravintoloita. Ensi viikolla luvassa on kauan odotettu reissu mökille ja samalla tapaamaan sukulaisia itä-Suomeen!

1. Tänään käytiin ensimmäisenä päiväkahvilla Toivolan vanhan pihan ihanassa kahvilassa. Jos liikutte Jyväskylässä päin, suosittelen tätä paikkaa! Toivolan vanha piha on pieni käsityöläispiha 1800-luvulta, jossa on kaikenlaisia pikkuputiikkeja ja tämä ihana kahvila Muisto.
2. Päivän asu sinivalkopainotteisin värein. Olin sovittamassa kahta kauluspaitaa joista kumpikaan ei ollut valitettavasti sopiva. Höh. Etsinnöissä on edelleen se klassinen valkoinen kauluspaita.
3. Sain toimia kuskina ja samalla olen päässyt oikein kunnolla totuttelemaan ajamista ensimmäisellä omalla autollani! Olin jo tottunut automaattivaihteistoon iskän autolla ajaessa, joten manuaalissa on hieman totuttelua :D
4. Päivälliseksi kanaleipää ravintola Old brick's Inn:issä. Muuten todella hyvää mutta majoneesi oli mun makuun ehkä vähän liikaa. Petyin vähän kun ruokalistalla ei enää ollut mun herkkua kana caesar salaattia, mutta kyllä tuo kana leivänkin päällä menee.

Hauskaa viikonlopun jatkoa

2 kommenttia: