8/05/2013

MONDAY'S

Heippa kaikki! Kesäloman viimeisiä päiviä viedään ja mua pikkasen harmittaa. Ylihuomenna alkaa koulu ja olisin halunnut lomailla vielä. Mutta toisaalta, mua odottaa ihan uusi koulu, uudet ihmiset ja aivan erilainen opiskelu kun mihin olen tottunut. Yleissivistävien oppiaineiden sijaan pääsenkin opettelemaan, kuinka tehdä permanentti tai leikata mitä hienoin hiusmalli! Kirjojakin on tässä vaiheessa vain yksi, mikä on erittäin mukavaa vaihtelua lukioaikojen valtavien kirjapinojen jälkeen.

Uuden koulun aloittamiseen halusin myös uuden laukun. Tai oikestaan tämäpä ei olekaan uusi kun vain minulle. En löytänyt mistään kaupasta mieleistä laukkua, ja päätimme tätini kanssa hieman kierrättää ja hän lähetti minulle tämän ihanan, tyylikkään mustan nahkalaukun  Rakastan laadukkaita ja ajattomia asusteita, koska niistä on iloa pitkäksi aikaa.

Ihanaa alkuviikkoa

16 kommenttia:

  1. Löysin sun blogin vähän aikaa sitten ja luin sen samantie kokonaan läpi ja oon ihan rakastunu :3 Sulla on ihana tyyli joka inspiroi mua ihan hirveesti, ihanii hius juttuja ja ihana ulkoasu ja kaikki! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii kiitos!! ♥ Ihanasti sanottu! Ihan mahtavaa kuulla että oot saanut inspiraatiota tästä blogista! :)

      Poista
  2. Aivan ihana asu! <3 ja tykkään sun blogista koko ajan vaan enemmän ja enemmän! :)

    http://crushonfash-style.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ♥ Ja mä myös sun, se on ihana! :)

      Poista
  3. Joo kylläpä se oli tämä blogi mitä kävin muutama päivä sitten selailemassa ((: Täytyypäs alkaa nyt seuraamaan ihan säännöllisesti, kun uusia luokkatovereitakin ollaan!

    VastaaPoista
  4. oot ihan törkeen kaunis ja aivan ihanat hiukset! :)

    http://jct-bloggercom.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. ihanat hiukset ja noi vaatteet on ihania!! :)

    http://nenna-maija-blog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Anni sä oikeen loistat!! Tosi hauskasti toteutettu toi päivän asu kuva tollee kollaasina missä on keskellä toi tekstiosio :) awww

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana! <3 Kokeilinkin tällä kertaa vähän uudella tavalla tota asukuvajuttuu ja se taisi toimiakin oikein hyvin! :)

      Poista