9/03/2013

TUESDAY PICS

1. Terveellinen aamupalani, puuroa ja kotimaisia marjoja Kahvia unohtamatta
2. Koulussa. Hiustenlaittoa kavereille, nää on mun suosikkipäiviä! Harjoitellaan hiusten pesua ja saadaan tehdä ihania kampauksia toisillemme. Tänään oli mun vuoro olla mallina
3. Ja Eve teki mulle tuollaisen söpön letin :)
4. Ja aikaa jäikin niin paljon, että ehdin tehdä Sonjalle prinsessakampauksen (huomatkaa upea tiara). Lyhyitä hiuksia on jotenkin todella kivaa laittaa kun on tottunut omiin pitkiin hiuksiin. Aloin jopa harkita lyhyeksi leikkaamista!
5. Koulu loppui jo ennen 12 ja shoppailureissun ohella päätin ekaa kertaa maistaa tuplamakupirtelöä ja vielä jotain kummallista vanilja kahvia. Hyvin jännä kokemus.
6. Päivän asu ja pari mukavaa ostosta noissa pusseissa, toisesta kuulette luultavasti huomenna! Hihiihi....

2 kommenttia:

  1. aaa! toi on aivan ihana toi keskilettihommeli! miten sellanen tehdään? kaveri haluis et teen sille tommosen vanhoihin niin oisin tosi iloinen jos pystyisit vaikka linkkaa jonku osotteen mis ois joku ohje tai kertoa vaan. kun en oo ite löytäny oikein mitään. aivan ihana blogi muuten! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luokkakaverini teki sen minulle joskus koulun alussa ja olen samaa mieltä että, nätti on! :) Luulen, että hän teki sen tällä tekniikalla http://apieceofinspiration-anni.blogspot.fi/2013/04/ranskanletti.html (tuossa mun vanhassa postauksessa väärä nimi, letti on oikeastaan hollannin letti :D) eli vähän niinkun ranskanletti ylösalaisin ja sillä tavoin se jää koholle! Letin loppupää on vaan taitettu tuonne kampauksen sisään ja kiinnitetty pinneillä :) Kävin äsken etsimässä sulle myös videon tästä ja löysinkin aika hyvän! http://www.youtube.com/watch?v=2bQx5igckJc :) Ja paljon kiitoksia! ♥

      Poista