10/01/2013

011013

 Super ihanaa teetä! Niin virkistävää, suosittelen kokeilemaan
Oon viimeaikoina huomannut, että ne kylmän ruskeat raidat mitkä näytti vielä nätiltä noin kuukausi sitten, on muuttunut oransseikisi... tiedossa taitaa olla siis vaalennusoperaatiota lähiaikoina

Lempparilöhöhousut syksyn suosikkivärissä. Harmaa ♥ Meni tosi kauan löytää just tuon värisiä kollareita ja lopulta löysin ne H&M miestenosastolta
Jos kesä 2013 olisi tuoksu, se olis ehdottomasti tämä. Ihania muistoja täynnä.

Sain vähän aikaa sitten mun ihanan pinkin kampasetin! Voiko työvälineet enää paremman väriset olla? :D Muutenkin innostun mun tulevasta ammatista kokoajan enemmän ja enemmän!
Aina valkoisten nilkkasukkien sijaan ostin heräteostoksena pitkävartiset leopardisukat, räy! haha. 

6 kommenttia:

  1. Oi ihana blogi sulla ja kauniita kuvia! Ite en juo teetä, mut oon katellut noita samoja kaupassa niiden ihanien pakkausten takia. :D

    Puuterikeiju

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) ♥ Joo noi pakkaukset on aivan ihania! :D

      Poista
  2. eikäää, oon kateellinen noista kammoista ! mistä oot tollaset söpöydet ostanu ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tehtiin koulun kaa yhteistilaus Kinnuselle :) tarkemmin en siis tiedä mistä asti nuo on tuotu mutta ne on Jaguarin kampoja :)

      Poista
    2. okei, on kyllä ihanat. mäkin haluuuuun :)

      Poista
    3. Jep! :) Luulen että noita voi kai jostain tilata :)

      Poista