10/23/2013

TÄMÄN HETKEN KOSMETIIKKASUOSIKIT


ACO SOFT PINK LIP BALM
Kyllästyin kuljettamaan laukussa mukana huulirasvaa ja vaaleanpunaista huulipunaa, joten tässä kätevä ratkaisu: vaaleanpunainen huulivoide! Tämä on ihanaa tuhdin koostumuksensa vuoksi eikä edes maistu pahalta, niinkuin jotkut huulirasvat. Toimii hyvin huulipunankin sijasta, muttei ole liian peittävä!


ERISAN KASVOVOIDE
Alkusyksystä löysin tämän kasvovoiteen naurettavan halvalla ja päätin vain huvikseni testata, mutta mitä löysinkään... parhaimman kasvovoiteen mitä olen kokeillut! Voide on ihanan kevyttä, ei tuki ihohuokosia ja jättää ihon mattapintaiseksi (ainakin minun kohdallani). Sopii oikein hyvin meikkivoiteen alle. Taitaa olla uusi luottotuote löytynyt




YVES ROCHER SEXY PULP MASCARA
Kokeiltuani välissä erästä toista ripsiväriä, tulin siihen tulokseen että on palattava takaisin tähän parhaimpaan ripsariin. Tuntuu kuin olisin saanut ripseni takaisin, haha. Super ihanat, pitkät, tuuheat ripset, ei paakkuja  

Löytyykö teiltä samoja suosikkeja?

10 kommenttia:

  1. Toi huulivoidehan on ihan loistava ratkaisu! Pitää laittaa kokeiluun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokeile ihmeessä! Se on todella hyvä ja kätevä :)

      Poista
  2. Mulla alkaakin vanha kosteusvoide loppumaan, vois testaa seuraavaksi tota! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen! Mulla toimii tosi hyvin :)

      Poista
  3. Sexy pulp on ehdottomasti minunkin lemppari! Tällä hetkellä menossa Max factorin ripsari, mutta odotan innolla sen loppumista, että pääsen taas oman luottoripsarin kimppuun :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa mulla oli just samat fiilikset edellisen ripsarin kanssa!! :D Sexy pulp on vaan niin paras ♥

      Poista
  4. Mä käytän ite tota samaa huulirasvaa, mutta en viitsi laittaa sitä kuin kotona, sillä mulla se ei levity tasaisesti, vaan jää puuromaiseksi huulien päälle. Labellon Vitamin Shake (cranberry & rasberry) on saman tapainen, mutta minusta paljon parempi! <3

    http://juliaamandan.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :o Tuo Labellon vitamin shake vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta! Voisin joskus kokeilla! :)

      Poista
  5. Ihanan siisti ulkoasu ja kivoja kuvia :)

    VastaaPoista