10/05/2013

UUTTA SÄVYÄ HIUKSIIN

Vaaleiden hiusten keltaisuus, ikuinen ongelma, on nyt voitettu viimeinkin! Lämpimät sävyt on kyllä nättejä, mutta omissa hiuksissani rakastan kylmiä sävyjä. Aloitin hiusten vaalentamisen viime vuoden lopulla ja silloin mulla oli tummanruskeaksi värjätyt hiukset, joten täydellisen vaalean sävyn saaminen on ollut aikaa vievä homma. Mutta nyt eiliseen värioperaatioon. Laitettiin ensiksi lisää vaaleita raitoja ja peitettiin niillä ruskeita, lämpimän sävyisiksi muuttuneita raitoja. Vaalennuksen jälkeen laitettiin koko päähän tummanvioletin värinen sävyte ja johan lähti keltaisuus! Kiitokset Sonjalle värjäyksestä :) Nyt vaan täytyy ylläpitää tätä väriä hyvillä hiustuotteilla!

10 kommenttia:

  1. Sun blogi on aivan ihanan näköinen! :3 tää beigen sävy on tosi rauhallinen ja sopii tänne ++
    sun hiukset on paljon kivemmat nyt! ei oo niin keltaset :3
    http://roosaran.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Sulle on haaste mun blogissa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon valitettavasti jo toteuttanut tämän haasteen kerran, mutta kiitos kuitenkin! :)

      Poista
  3. Mun blogissa olis sulle haaste:)

    http://wildloveee.blogspot.fi/2013/10/haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon valitettavasti tehnyt tän saman haasteen jo kerran :( Mutta kiitos kuitenkin :)

      Poista
  4. ihanat hiukset!:) Näyttää niin hyväkuntoisilta!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! ♥ Ihanaa että ne näyttää hyväkuntoisilta! :D koska ne on oikeesti aika huonossa kunnossa ainakin latvoista haha :D

      Poista