12/02/2013

KUVIA VIIME VIIKOLTA


1. Yksityiskohtia päivän asusta, päällä ihana kirpparilta löytynyt neule 2. Perustuotteita Yves Rocherilta, josta on tullut mun lemppari kosmetiikkakauppa. Hyvä hinta-laatusuhde, nätit purkit ja miedot tuoksut (ainakin osassa tuotteista)! Oon nykyään todella tarkka ihan peruskosmettiikkajutuistakin ja etenkin niiden tuoksusta, koska musta on tullut ilmeisesti hieman hajuste yliherkkä voimakkaille tuoksuille. 3. Aloitin sukkien jälkeen uuden neuleprojektin, lapaset, joka on tällä kertaa edennyt ennätysvauhtia. Enää vain toinen peukalo puuttuu. Tämä projekti tosiaan alkoi siitä kun en löytänyt enää yhtään paria minkäänlaisia hansikkaita tästä kämpästä :D. 4. Perjantaina sain kauan odotetun hiustenleikkauksen koulussa, kiitos Sonja! Hyvästi huonot latvat, en kaipaa teitä. Moni luuli nähdessään tämän kuvan instagramissa, että olin värjännyt hiukseni. Eheii, päätin pysyä ratkaisussani kasvattaa oma väri takaisin! :)



1. Talvinaama lumisateessa. Meikä ottaa kuvia ja Artturi puhdistaa autoa lumen peitosta, reilu meininki?. 2. Jos mun asuntooni joulukuusi joskus tulee, valkoinen sen pitää olla!! Liian monessa paikkaa näkee valkoisia joulukuusia ja kyllä mun silmissä se perus vihreän voittaa :D 3. Jostain syystä tulin hyvin onnelliseksi nähtyäni suklaarasian Artturin mummon synttäreillä... 4. Etukäiteinen joululahjani, Nikon D5100, kiitos iskä Uuden kameran hankkimisesta oltiin puhuttu jo pitkään, nimittäin olihan mun Sony vanhus jo noin kuusi vuotias ja monia häiritseviä vikoja oli tullut esille :( mutta hyvin se palveli. Nyt alankin opettelemaan tuon uuden käyttöä ahkerasti! Sattuuko joku muu täällä omistamaan kyseistä kameraa?

P.s Onko kotipaikkakunnallasi jo lunta? Jyväskylä näyttää ainakin muuttuneen talven ihmemaaksi.


2 kommenttia:

  1. Multa löytyy sama Nikon!:-)
    Ihana postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee! Mitä oot tykänny tosta kamerasta? :) ja kiitos paljon! ♥

      Poista