12/30/2013

NEW SHOES


En ole varmaan ikinä löytänyt mitään näin tarpeellista alennusmyynneistä, kuin nämä kengät! Ajattelin jo ennen alennusmyynteihin lähtöä, että uudet talvikengät jos sieltä löydän niin ne varmasti hankin ja nämä ihanuudet löytyivät Biancosta hintaan 35e Ensin mietin pitkävartisia saappaita, mutta päädyinkin tällaiseen lyhyempään malliin millaista mulla ei ennen ole ollut, ja tykkään näistä kyllä kovasti! Ovat myös mukavat jalassa :)


Loppuun vielä päivän asua ja taustalla kaunis, mutta ei kovin talvinen Jyväskylä. Oikeastaan mua ei haittaa ollenkaan tämä lumeton talvi! :) Voi pukeutua kevyemmin ja autollakin on helpompaa liikkua. Harkitsen myös polkupyörän esiin ottamista loman jälkeen kun työssäoppimisjakso alkaa! :D Mitä mieltä te olette lumettomasta talvesta?


6 kommenttia:

  1. Mä tykkään tosi paljon tuon mallisista kengistä. Haaveilen itse vähän samantyyppisistä, mutta sellaisista, joissa on jousto-osa sivussa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä ihania! :) Mun kaverilla on tollaiset just jossa on semmonen joustava osa! Taisivat olla myös Biancosta :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitti! <3 Tykkään kans tosi paljon :)

      Poista
  3. Ihanat noi kengät!:) Ja muakaan ei tää lumeton talvi oikeastaan haittaa, varsinkaan nyt kun joulukin on jo ohi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti <3 ne on! Joo mulla vähän kans toi sama että kun joulu jo meni niin lunta ei enää ees tarvii :D kevät vois tulla nopeammin! <3

      Poista