1/21/2014

ILON AIHEITA

Viime lauantaina sää oli niin kaunis, että lähdettiin ulos ottamaan vähän kuvia vaikka pakkasta oli ties kuinka paljon. Ajattelin ensin, että näistä kuvista kokoan asupostauksen, jossa höpäjän talvitakeista sun muista, mutta sen sijaan haluan kertoa pienistä ihanista ilon aiheista, joita olen viimepäivinä kokenut. Talvella usein kun pimeys ja kylmyys ärsyttää, ne pikkuiset ilon aiheet saattavat unohtua, mutta kun niistä oppii nauttimaan, niin elämä on paljon mukavampaa! Viimeaikoina elämääni iloa ovat tuoneet...

Aurinko. Pelkkä auringonpaiste saa hymyn huulille ja mielen valoisammaksi. Joulukuussa aurinkoa ei paljoa näkynyt ja ikävöin sitä paljon. Olen kiitollinen että nyt on jo monta päivää putkeen saanut nauttia kirkkaasta säästä

Liikunta. Olen pitkästä aikaa löytänyt taas liikunnan ilon, kun hommasin parisen viikkoa sitten jumppakortin, jolla pääsee erilaisille ryhmäliikuntatunneille niin monta kertaa kuin viikossa haluaa! :) Eilen olin zumbassa ihanan ystäväni kanssa, ja se fiilis oli jotain aivan mahtavaa. Tänään on luvassa balettia, joka on mulle ihan uusi tanssilaji!

Työssäoppiminen. Tällä hetkellä olen koulun sijaan oppimassa uusia juttuja kampaamossa, ja tykkään olla töissä niin paljon! Joka päivä oon lähtenyt kotiin hyvillä mielin ja monta uutta asiaa oppineena :) Töissä on ihanaa tavata uusia ihmisiä päästä tekemään asiakastöitä

Rakkaat. Tietää että on ystävät, jotka välittää. Poikaystävä, joka on aina vierellä. Ja tietenkin perhe, joka on tukena

Bloggaaminen. Mulla on nyt hurja innostus bloggaamista kohtaan ja paljon uusia ideoita! Haluaisin kehitellä aiheita vielä monipuolisemmiksi, unohtamatta kuitenkaan niitä perinteisiä hiusjuttuja ja kampauksia, jotka on iso osa tätä blogia :)

Tähän hömppään irvistykseen päätän tämän postauksen, mutta annan vielä teille pienen tehtävän...

Kerro minulle yksi (tai miksei useampikin) asia, mikä tekee sinut iloiseksi tällä hetkellä :)


12 kommenttia:

  1. Tämänpäivän sää oli jotain sellaista, joka sai hymyn huulille ja uutta pirteyttä! Pakkasta oli vain n. kymmenen astetta ja ja taivaalta satoin puhdasta, kirkasta, satumaista lunta. Kun tulin koulusta kotiin en edes malttanut mennä sisään vaan nautin siitä ihanasta säästä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kuulostaa niin ihanalta! <3 Täälläkin oli aamulla aikalailla tuollainen sää! :) Ihanan piristävää <3

      Poista
  2. Tosi suloinen tuo alimmainen kuva!!! :)

    Tällä hetkellä mut tekee iloiseksi paksu villapaita ja kuuma kahvi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Aino-Emilia! <3 :) villapaita + kahvi ooi ihanan lämmintä! <3

      Poista
  3. Tällä hetkellä mut tekee iloiseksi se että tulevalle keväälle on paljon kaikkea kivaa tapahtumaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa mukavalta! :) kaikkia tulevia kivoja tapahtumia on niin ihanaa odottaa :)

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Noi asiat saa aina niin iloiseksi! <3 :)

      Poista
  5. jyväskylä itseasiassa :) oon täällä työharjoittelussa ja oon niin paljon nauttinut siitä ja tästä kaupungista :D mulla on ollu ikävä tätä kaupunkia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kuulla että viihdyt täällä! :) Jyväskylä on kyllä tosi mukava kaupunki :)

      Poista
  6. Tällä hetkellä nautin siitä, että mulla on vapaapäivä.
    Sulla on aivan ihana blogi! Varsinkin tän postauksen kuvat oli kauniita, mutta tykkäsin tietty muistakin kuvista. Myös tää banneri on ihana!♥ Sait uuden lukijan ;)

    http://jennyjmoments.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooh ihanaa vapaapäivä! :) Voi kiitos paljon noista kauniista sanoista! <3 Tervetuloa seuraamaan blogiani! :)

      Poista