2/09/2014

DIY INSPIRAATIOVIHKO

Tykkään aina välillä askarrella ajan kulukseni kaikenlaisia pikkujuttuja, ja eräänä lauantai iltana sain idean tehdä teepussien käärepapereista pienen ispiraatiovihkon :D Sain siskoltani joululahjaksi Clipperin teetä, jossa on ehkä maailman söpöimmät käärepaperit ja siksi en heittänytkään niitä roskiin vaan päätin että jotain mä niistä teen. Tarvitsin myös pikkuisen vihkon, johon voisin kirjoittaa ylös mieleen tulevat postausideat.

Ja näin minä sen tein. Ensiksi join tietysti teetä että sain noita teepussin papereita :D (joo en siis vetänyt kaikkea teetä kerralla! haha). Sitten leikkasin kartongista sopivan kokoisen kannen vihkoon ja liimasin teepussin paperit "tapettimaisesti" siihen. Sen jälkeen revin vihkosta sopivan nipun ruutupaperia ja leikkasin nipun kannen kanssa saman kokoiseksi. Koska mulla ei ole sopivan kokoista nitojaa, ompelin sivut ja kannen yhteen, mikä osoittautuikin oikein hyväksi vaihtoehdoksi!. Vahvistin taitekohdan läpinäkyvällä teipillä, että ompeleet ja teepussipaperien reunat pysyvät paremmin kiinni.

Maistakaahan tuota teetä, se on aika hauskan makuista :D Löytyykö täältä muita askarteluihmisiä? Mulle saa myös kertoa kivoja pieniä askarteluideoita! :)


4 kommenttia:

  1. Voi että miten söpö vihko ja ihan mahtava idea! Itekin sain muuten just tota samaa teetä joululahjaksi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Pinja! :) ♥ Oi mikä sattuma! :D Muista säästää teepussien paperit niin voit tehdä niistä jotain kivaa, hihi :) ehkä söpöin kukkakuosi mitä oon nähny ♥

      Poista
  2. Iiihana! Tuo teepussien kuosi on kyl huippusuloinen. :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Milla! <3 :) Se on kyl söpöin kuosi, oon ihan rakastunut noihin kukkiin! :D

      Poista