2/12/2014

HAIR TODAY

Työharjoittelu ihanassa kampaamo Lumossa lähenee loppuaan ja oon viihtynyt niin superhyvin! Tänään Sanna laittoi hieman mun hiuksia kuntoon ja kokeiltiin myös uutta kiharrinta! Olin jo melkein unohtanut miten kiva onkaan tuollainen iso kiharapilvi Hiukset on kasvaneet myös ihan kivasti ja pikkuhiljaa alkaa näyttää siltä kun mulla olisi liukuvärjäys :D

Tässä luonnonvalossa otetussa kuvassa näkyy vähän paremmin värin muutos. Taitettiin keltaisuutta pois ja kirkastettiin väriä sekä leikattiin huonot latvat :) Ei mitään isoja muutoksia sinänsä mutta latvat tuntuu kyllä heti paremmalta kun vähän leikkaa!

Harjoittelun aikana oon postannut hieman vähemmän hiusjutuista, kun oon työskennellyt koko päivän hiusten parissa, niin vapaa-ajalla on tullut tehtyä muuta. Mutta en suinkaan ole kyllästynyt hiusjuttuihin, vaan oppinut harjoittelun aikana paljon uutta, saanut uusia ideoita ja innostunut etenkin värjäyksistä! :) Kohta alkaa parin viikon loma, saa nähdä mitä kaikkea silloin keksinkään ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti