3/13/2014

LAADUKAS HUULIPUNA?

En ole koskaan sijoittanut suuria summia meikkeihin. Enkä etenkään koskaan mihinkään kalliisiin meikki merkkeihin. Vähän aikaa sitten isäni päätti tuoda minulle tuliaiseksi Chanelin huulipunan (Kiitos) ja pääsin testaamaan, kuinka kallis merkkihuulipuna eroaa näistä muutaman euron huulipunista joita meikkipussistani löytyy.

Huomattava ero halpishuulipuniin tässä oli ainakin se, ettei se haise/maistu huulipunamaiselta eli pahalta. Pakkaus on lisäksi itsessään kätevä, korkki ikäänkuin naksautetaan kiinni, joten se ei löysty ja rupea irtoilemaan (kuten useat huulipunieni korkit, joiden takia monet punat ovat menneet pilalle). Huomasin myös, että tämä puna on selvästi huulia hoitavampi kuin jotkut halvemmat joita omistan, enkä ole joutunut lisäilemään erikseen huulirasvaa. En siis nyt väitä etteivätkö halvemmat huulipunat voisi olla hyviä, tässä vaan muutama pikku juttu jonka olen huomannut.

Oletteko te huomanneet selkeitä eroa kalliin merkkikosmetiikan ja perus markettituotteiden välillä? Vaikka nyt tämän eron huomaankin, tuskin ainakaan vielä rupean testailemaan kalliimpia merkkejä :D Lahjoja on toki aina ihanaa saada!


4 kommenttia:

  1. Oon aina miettinyt että onko näillä oikeesti jotenkin eroa halpiksiin.. Heti kun kuulin ettei toi maistu semmoselta pahalta huulipunamaiselta niin mielenkiinto heräs kyllä vahvasti! Mulla on pari huulipunaa jotka ei maistu hirveelle.. :D on tuo kyllä vaan niin ihanan näköistä, nyt kävi hirmusti himottamaan ostaa chanelin tai ysl huulipuna!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi on kyl tosi ihanaa ettei siinä ole sitä pahaa makua :) Mulla on tainnu käydä tätä ennen aina huono tuuri noitten makujen kanssa haha :D

      Poista
  2. Mä en oo hirveesti huomannut! Mulla tosin ei punia kamalan montaa olekaan... :D Kaks Lumenen punaa ja yks Topshopin. Molemmat on musta ollut oikein kohtuuhintaisia, ja varsinkin tuo Topshopin on tosi kosteuttavaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lumene kuulostaa kyllä laadukkaalta ja tykkäänkin todella paljon lumenen meikeistä mutta yhtään huulipunaa ei vielä sitä merkkiä ole! Seuraavaksi voisikin testata :) Nää mitä mulla oli ennestään oli vielä jotain lumeneakin halvempia niin ei ihme että oli vähän huono laatu niissä :D Kuulostaa myös tuo Topshopin puna kun on kosteuttavaa! Voisi testata jos tuo kauppa sattuu joskus kohdalle :)

      Poista