3/07/2014

VIIME PÄIVÄT

1. Asuyksityiskohtia ja maailman rakkain ikuisuuden vanha pikkulaukku Edelleen jokapäiväisessä käytössä :) 2. Jyväskylän kauniita rakennuksia ja harvinainen sininen taivas jota ei näe kovin usein 3. Sivuprofiilinaama ja mielenkiintoinen juurikasvu. Huomattiin mun kaverin kanssa yks päivä että niskahiuksien juurikasvu on jo puolivälissä! huhhuh :D 4. Söpöjä pikkuesineitä ja hajuvesilempparit

1. Löysin jälleen ton ihanan paidan minkä ostin joskus kirppikseltä! Jotain väriä pitää välillä harmaan lisäksi olla. 2. Aurinkoisen päivän asua 3. Tänään harjoittelin aikani kuluksi koulussa kampausta. Oon ennen jättänyt kampaukset aika pörröisiksi joten nyt harjoittelin kuinka saisin mahdollisimman kuohkean, mutta silti sileän kampauksen. Jotenkin oon nyt kampauksissa ihastunut tollaiseen sileään ja huoliteltuun tyyliin. 4. Eilinen omien hiusten laittopäivä. Milla teki mulle ihanan rentouttavan haudehoidon ja melkein nukahin tuohon penkkiin!

Onko teillä postaustoiveita? Oon koko ens viikon yksin kotona joten luulen että mulla tulee olemaan paljon aikaa tietokoneella istumiseen ja bloggailuun :D joten kertokaa toiveitanne mihin tahansa aiheeseen liittyen :)

Ihanaa viikonloppua!




2 kommenttia:

  1. Ois kiva jos tekisit postauksen että minkälainen kampaus sopisi rippijuhliin , joku mikä olisi helppo tehdä mutta silti näyttävä/juhlallinen:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ideasta! Voisinkin tehdä jonkinlaista postausta helpoista juhlakampauksista :)

      Poista