4/16/2014

COASTAL SCENTS SIVELLINSETTI

 Eilen aloitettiin koulussa ehostuskurssi ja pääsin tutkimaan tarkemmin sivellinsettiä jonka pretty.fi lähetti minulle viime viikolla :)

Monipuoliseen settiin kuuluu 22 erilaista sivellintä jotka tulevat toimimaan maniosti koulussa asiakaskäytössä ja sitä ennen harjoituksissa! Testailin näitä jo hieman viime viikonloppuna kun tein juhlameikkiä Indiedays blog awardseihin ja hyvin toimi! Teen varmaan jonkinlaisia meikkipostauksia tänne kunnes opin vähän lisää hyviä meikkaustaitoja ;)

Sivellinsettiin kuuluu myös hyvä ja tyylikäs kotelo, jossa siveltimet säilyvät hyväkuntoisina ja ne on helppo kuljettaa paikasta toiseen! Tuo kotelo on omalla kohdallani todella tärkeä, koska joudun kuljettamaan siveltimiä koulun ja kodin välillä todella useasti.

Odotan innolla kun pääsen oppimaan uutta meikkaamisesta ja tietenkin tekemään meikkejä myös toisille!

Sivellinsetti saatu blogiyhteistyön kautta

4 kommenttia:

  1. oi, ihanan näkösiä! ehdottomasti teet sitte meikkipostauksia, mä oon ainaki ihan onneton oman meikkaamisen kanssa.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii ne on :) Joo ootan jo innolla että pääsen tekemään meikkipostauksia tänne :) Eka täytyy vaan opiskella ahkerasti tuolla koulussa, että saan hyvät taidot siihen hommaan! :D

      Poista
  2. Mä tilasin saman tyylisen ebaysta ja oon kyllä tykännyt :) kunnon välineet millä meikata <3 Ja meikkipostausta odotellessa ;D<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kunnon välineet on kyllä tärkeä asia ;) <3 Meikkipostausta tulossa kunnes opin jotain uutta kivaa :D !

      Poista