4/24/2014

MARCH-APRIL

1. Sonjan kanssa smoothieilla Meillä on aina ihan parhaat juttutuokiot kun eksytään johonkin kahvilaan :D 2. Kaunis keväinen taivas ja rautatie josta nappasin kuvan matkalla koulusta kotiin 3. Innostuin taas kerran katselemaan vanhoja valokuva-albumeita ja sieltä löytyi tämä natti sisaruskuva meistä, Elli on ehkä maailman söpöin tossa! 4. Siskokuva vähän nykyisemmässä muodossa, kun tuo äsköisen kuvan pikku Elli täytti 19-vuotta :) Mexico teemabileet olivat hauskat!

1. Järkyttävä flunssa josta aijemmin kirjoitinkin kaatoi mut sängynpohjalle kahdeksi viikoksi, hyi! Sellaista en toivo kenellekään. Tää kuva kuvaa hyvin sitä tylsyyttä mitä sängyllä makaaminen teettää :D 2.Piristin itseäni kuitenkin söpöillä sydänsuklaakonvehdeilla 3. Onneksi parannuin kuitenkin juuri sopivasti Indiedaysin tapahtumiin! Kuvassa ihana Iina 4. Jyväskylä kauneimmillaan, Järvi oli kyllä vielä jäässä silloin mutta eipä ole enää!! Kesä tulee

 1. Rakkauspaita 2. Kampauskuva maaliskuulta TÄSTÄ postauksesta. Lisäsin tän instaan vasta myöhemmin kun alkoi häiritsemään kun löysin tän mun kuvan parilta random instakäyttäjältä sekä we♥itistä... Mitä mieltä ootte letti + kihara kampauksista? Haluaisitteko nähdä niitä täällä lisää? :) 3. Ostin eilen uudet vähän kevyemmät kengät jotka on ihan super mukavat jalassa! Kuvassa myös uudet legginsit 4. Kukkareppu ei koskaan petä. Muutamat ihmiset on tulleet kertomaan mulle nostalgisista fiiliksistään ja siitä kuinka ovat omistaneet samanlaisen ala-aste ikäisina, kuten minäkin :D

1. Tulppaanit piristämässä kotia kauniisti 2. Olin kaksi viikkoa pois koulusta flunssan takia, joten mulla jäi välistä iso kampausprojekti. Siksi pääsenkin tekemään lauantaina Empulle juhlakampauksen, jota tänään harjoiteltiin koululla :) Tehtiin myös vaaleita raitoja kirkastamaan yleisilmettä. Oon viimeinkin oppinut tekemään tuon vesiputousletin kunnolla ja haluaisin hirveästi tehdä tänne jonkinlaisen tutorialin, mutta oon miettinyt varmaan kuukauden että millä tavalla! :D 3. Uskaltauduin laittamaan ekaa kertaa tänä keväänä balleriinat jalkaan Indiedaysin päivätapahtumaan! 4. Ihanat siveltimet jotka sain blogiyhteistyön kautta pretty.fi:ltä. Aloiteltiin koulussa harjoittelemaan meikkipohjien tekoa ja ihan hyvin sujui näin ensimmäiseksi kerraksi :)

Mulla on nyt hieman kevätkiireitä päällä, koulua on paljon ja koulun ulkopuolella pitäisi vielä saada tehdyksi projektiopintoja, mutta koitan postailla niin usein kun suinkin pystyn! :) Instagramia päivittelen vähän useammin ja siellä mua voi seurata @annnniu !

Aurinkoista kevättä!!

6 kommenttia:

  1. Ihania nuo kampaukset! Rakastuin täysin, eli laita vaan lisää (: Mäkin tarttisin jonkun laittamaan mun hiukset yksiä kesän juhlia varten jotka on Jyväskylässä.. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Heidi! <3 Milloinkas nämä juhlat on johon tarvitset kampaajaa? ;)

      Poista
    2. Muistaakseni taitaa olla heinäkuun ekana viikonloppuna :D

      Poista
    3. Nyt mua alko kiinnostaa!! :D Jutellaas lisää tästä vaikka facebookissa tai jossain! :)

      Poista
  2. Niin ihana tuo vikan kollaasin kampaus!! <3

    VastaaPoista