5/08/2014

AIKAA ITSELLE

Tiesin, että tulisin viettämään tänään koko illan yksin, ja olin jo valmiiksi suunnitellut iselleni mukavaa tekemistä! Pidin pienen kauneusillan kera uutuus suklaapatukoiden, jotka Cloetta minulle lähetti, kun olin bloggaajapäivässä osallistunut tällaiseen juttuun. Oli ihanaa löytää tällainen herkkuyllätys postilaatikosta! Kiitos :)


Pyrin tekemään kasvonaamion suunnilleen kerran viikossa, ja siksi mulla onkin sitä tuollainen iso tuubi pienten kertanaamioiden sijaan.  Oon tykännyt tästä sinisestä naamiosta todella paljon, ihanan raikas tuoksu eikä kuivata liikaa! Parasta tässä on kuitenkin tuo sininen väri kun peiliin katsoessa takaisin katsoo jonkin sortin smurffi :D haha

Iltapäivällä olin taas kuvaillut monia kampausjuttuja blogia varten ja tuli hieman kiharreltuakin, joten ennen suihkua tein XZ tehohoidosta ja oliiviöljystä ihanan pehmentävän hiusnaamion. Tuo tehohoito on itsessään mun hiuksilleni aika mieto, mutta öljyyn sekoitettuna toimii täydellisesti! Tein hiusnaamion ennen pesua, koska jos öljyä ei pese shampoolla pois niin hiukset tuntuvat ihan älyttömän rasvaisilta! Kokeiltu on kerran... :D

Suihkun jälkeen kuppi ihanaa yrttiteetä, jonka nimi sopii paremmin kuin hyvin tähän iltaan!


Viimeiseksi kynnet. Sormien kynsiin kokeilin ensimmäistä kertaa goodie bagista löytynyttä lumenen CC lakkaa, ja ihan hyväähän tuo on! Lakkaan todella harvoin sormien kynsiä, koska koulussa ne kuluvat kuitenkin niin nopeasti. Tuo lakka on ilmeisesti tarkoitettu kynsien pohjustamiseen tai jotain mutta mun mielestä tuo väri on ihan täydellinen tuollaisenaan! :D Ajattelin päivällä että tekisin kunnon jalkakylvyn jaloille, mutta kuinkas kävikään, pääsinkin koulupäivän aikana kosmetologiopiskelijalle jalkahoitoon! Ja nyt on ihanan pehmeät jalat ♥ Voin suositella lämpimästi! Olin ensimmäistä kertaa ja toivon että pääsen uudestaankin... :) Varpaankynnet lakkasin nyt illalla ja pinkkiä tottakai piti laittaa, tykkään käyttää aina varpaankynsissä jotain suloista väriä ;)



6 kommenttia:

  1. Oi kun kuulostaa ihanalta tollanen rentoutumis/kauneusilta! Mulla oli joskus Freemanin avocado kasvonaamio, ja se oli kanssa aika jännän väristä. Ehkä mun pitää ostaa tota "smurffinaamiota" seuraavaksi. ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää oli kyllä mukava! :D Harkitsin muistaakseni myös tota avocadoo mut tää sininen oli jotenkin hassun houkutteleva xD hihi, eikun vaa smurffii seuraavaks ;)

      Poista
  2. Oiii vitsi ihana ♥ itseä pitää aina välillä hemmotella ja viettää laatu-aikaa ♥ voisin itsekkin toteuttaa tälläisen oman hemmottelu-ilta postauksen, jos ei haittaa. Varsinkin nyt kun eron jälkeen on pakko ollut tottua olemaan enemmän yksin :( vaikutat niin huippu ihanalta persoonalta ♥ ihanaa viikonloppua sulle ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toteuta ja tee ihmeessä myös postaus! ♥ :) Haluan nähdä millaisia juttuja sun hemmotteluiltaan kuuluu :) Voi, harmi kuulla :/ paljon voimia sinulle ♥♥ Sä vaikutat myös aivan ihanalta persoonalta ja tykkään niin paljon lukea näitä kauniita kommentteja mitä laitat! ♥ Paljon kiitoksia niistä :) Ja ihanaa viikonloppua! ♥

      Poista
  3. Ihanan näköisiä tuotteita! :) Hemmottelupäivät on parhaita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo tuotteet on kyllä hyviä! :) Ja niin ne on <3

      Poista