6/11/2014

HIUSHÖPINÄÄ


Huomaa että oon ollut pari viikkoa jo erossa koulusta, kun tekee mieli höpistä hiuksista.

Tässä lähiaikoina oon huomannut, että mun hiukset on kasvaneet tavallista nopeammin, ja tyvestä hiukset ovat (mun mittakaavalla) mielettömän paksut! Mistä lieneekään tämä erikoinen kasvu johtunut, värjäyksen lopettamisesta, lisäravinteista vaiko hyvästä hoidosta? 

helmikuu / kesäkuu

Tää kuva selventää hyvin mitä neljän kuukauden aikana on tapahtunut, ja mun kohdalla se on iso muutos verrattuna siihen miten "nopeasti" yleensä mun hiukset on kasvaneet :D Hiusten kasvunoupeushan on aika yksilöllistä. Latva on tässä ajansaatossa kuitenkin haurastunut paljon verrattuna tuohon helmikuun kuvaan, missä latva oli lähes vastaleikattu. Leikattiin ihan muutama milli tuota latvaa ennen koulun loppumista, mutta eroa tuskin huomaa, onneksi ei leikattu enempää! 

Vaikka tää tukka onkin tällainen rutiseva hamppukasapörrö, omalla oudolla tavallaan pidän siitä hirmuisen paljon. Erittäin sopiva surffitukka, josta olen haaveillutkin, näin kesäksi. Ei tarvitse paljoa pörröttää kun se tekee sen itsekseen >:D Nyt kesällä annan vaan hiusten kasvaa vapaasti, tietenkään hyvää hoitoa unohtamatta. Katsotaan sitten syksyllä jos jotain leikattavaa löytyisi (ja varmaan löytyykin...) !

Oma väri kasvaa ja ero on kyllä ihan valtava tuohon blondiin nähden. En muista millon oon nähnyt että mun hiukset oikeesti kiiltäis :D Vaikka vaaleasta väristä pidänkin, niin voi olla etten kokoblondiin palaa enää ikinä. Vaaleat raidat taas voisi olla ihan varteenotettava vaihtoehto.

Pakko vielä loppuu esitellä uusi ihana shampoolöytö! Nimittäin Four Reasonsin syväpuhdistava shampoo. Aijemmat syväpuhdistavat mitä oon kokeillu on vetäneet hiukset todella helposti takkuun, mutta tämäpäs ei sitä tee, vaan hiukset tuntuu ihanan sileiltä ja puhtailta Syväpuhdistavaa kannattaa käyttää kerran viikossa tai kahdessa, koska se poistaa hiuksista muotoilutuotejämät ja muut epäpuhtaudet. Tuoksu on myös ihanan miedon omenainen tässä shampoossa, mikä on todella hyvä tällaiselle hajusteherkälle tyypille.

P.s Viime viikon college-paita (paita ylimmässä kuvassa) arvoituksen  ratkaisu on: Merkki on X-tra, kyllä, juuri se sama minkä merkin vanukasta myydään hintaan 30snt :D Ostin paidan hintaan 5e Prismasta. Kukaan ei tällä kertaa arvannut oikein, mutta kiitos kuitenkin hauskoista arvailuistanne! :)

10 kommenttia:

  1. Oi kun sun hiukset näyttääkin tosi paksuilta ja ihanilta! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Emilia! <3 Ihanaa kuulla :)

      Poista
  2. Oon kyllä niin sun tukan fani :D ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ihana Essi :D <3 Kivaa että tällä pörröpehkolla on faneja xD hihi

      Poista
  3. Voisitko tehä taas jotain kivoja ja rentoja kesäkampaus postauksia? :) Tykkään niistä ja sun tukasta niin mielettömästi ja on toi kyllä paksu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana! <3 Joo teen mielelläni! :) Nyt ennen ulkomaan lomareissua en ehkä enää ehdi, mutta sen jälkeen lupaan tehdä ja paljon! ;)

      Poista
  4. Wau mitkä hiukset! Siis ihan unelmat!!! Miksei mun hiukset kasva mitään ja miks en jaksa ikinä varrota omaa väriäni kunnolla esiin! Mrrrrr!
    Btw, aivan ihana blogi muutenkin! :-) Tykästyin kyllä todella ♥ Jään seurailemaan myös jatkossa! :-)

    Olis huippua jos kurkkaisit myös mun blogin, ja heittäisit vaikka mielipidettä! Kommentteja kun on aina kiva saada ja antaa, eikö? :)
    http://hennankengissa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Henna! <3 :) Hehe hiusten kasvatus on kyllä todella kärsivällisyyttä vaativaa hommaa, ja ekaa kertaa elämässäni oon päässy näin pitkälle :D Käyn kurkkaamassa sun blogin! :)

      Poista