6/04/2014

KESÄ ON TÄÄLLÄ

Vielä en ole ehtinyt hehkuttamaan täällä kuinka iloinen oon kesän alkamisesta!! Loma tulee nyt enemmän kuin tarpeeseen, nimittäin ensimmäinen vuosi ammattikoulussa oli raskaampi kuin osasin kuvitellakaan. Sekä henkisesti että fyysisesti. Joka tapauksessa kulunut kouluvuosi on täynnä hyviä muistoja ja olen oppinut aivan hirmuisen paljon uutta ja päässyt eteenpäin matkallani parturi-kampaajaksi. Nyt sitä ollaankin vähän niinkuin puolikas kampaaja, vuoden päästä sitten mulla onkin jo ammatti, jee!

Kesällä mulla on ykköstavoitteena oppia rentoutumaan. Oon luonteeltani jonkinlainen suunnittelija, ja kerään joka päivälle jonkinlaisen "to do - listan" päähäni. Monesti tällainen liiallinen tekemisen suunnittelu tuottaa myös stressiä ja tekee äkäiseksi. Tästä tavasta jos voisin edes pikkaisen irrottautua, olisi varmaan vähän rentoutuneempi fiilis. Pitäisi oppia elämään hetkessä ja nauttia siitä.

Enää alle kaksi viikkoa, ja olen lomailemassa perheeni kanssa Mallorcalla. Vasta nyt alkaa pikkuhiljaa tajuta että hei mä oon oikeasti lähdössä ulkomaille!! Olen ennen tasan kerran ollut eteläisellä rantalomalla Rodoksella, ja muut lomat onkin olleet kaupunkilomia. Eniten lomalta odotan hiekkarantoja, auringon ottoa, totaalista rentoutumista ja perheen kanssa laatuajan viettoa



Päätin myös antaa paljon aikaa tälle blogille. Tää on sellainen harrastus, johon oikeasti halua panostaa ja joka tuo mun elämään paljon iloa. Rakastan ottaa valokuvia, tehdä teille kampaustutorialeja, tykkään kirjoittaa sekä kehittää blogia niin ulkoasun kuin sisällönkin kannalta. Kesällä, kun kouluhommat ei paina, on helpompaa keskittyä kirjoittamiseen sekä valokuvaamiseen. Mallorcan loman aikana tulen kuitenkin pitämään viikon tauon bloggaamisesta. Haluan silloin irroittautua edes hetkeksi suurimmasta osasta sosiaalisen median väyliä ja rentoutua kunnolla :) Muutenkin on ihan mielenkiintoista kokeilla, miltä tuntuu olla erossa bloggerista, koska normaalisti teen täällä aina jotain joka päivä :D Joko postailen, vastaan kommentteihin tai luen toisten blogeja.

Minkänlaisia suunnitelmia teillä on kesäksi? Onko joku muukin lähdössä ulkomaille? :)


8 kommenttia:

  1. Nyt on kyllä pakko sanoa että sun blogi on oikea löytö. En oo pitkään aikaan nähnyt mitään näin upeaa blogia, sun postaukset on mahtavia ja nää kaikki hiustenhoito/laitto-ohjeet on aina niin tervetulleita! Kaikenlisäksi sä oot toooosi kaunis nuori nainen ja susta oikein puhkuu sellainne hyväntuulisuus ja positiivisuus (ainakin tän blogin välityksellä :)
    Mä oon niin onnellinen että törmäsin sun blogiin, jään kyllä ehdottomasti seuraamaan!♥ Hyvää kesälomaa ja mallorcan lomaa sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii äää oon ihan sanaton ihana kommentti aloin itkee!! :D <3 kiitos tuhannesti sinulle näistä kauniista sanoista Noora <3 Mukavaa kuulla että tykkäät! :) Oikein ihanaa kesälomaa sullekin! <3

      Poista
  2. Tää sun blogi on ihana!❤️ Osaat kirjottaa tosi taitavasti ja järkevästi. Ja osaat myös tehdä ihanii kampauksia ja saan niistä hyviä vinkkejä itelleni. :-) Voi vitsi, miten kivaa kun lähet Mallorcalle itekin meinattiin mennä, mut mennään sittenkin lauantaina rodokselle. :-) Hyvää kesää sulle!❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiii kiitos ihana Eerika! <3 Rodos on niiin ihana paikka!! Menisin mielelläni uudestaan sinne :) Oikein hauskaa ja ihanaa lomamatkaa ja hyvää kesää sulle! <3 :)

      Poista
  3. Aivan ihanaa, että pääset reissuun! Toivottavasti osaat ottaa nyt rennosti, nimittäin kyllä sitä lomaa vaan koulun käynniltä tarvitsee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii totta! <3 Toivotaan että tässä pikkuhiljaa rupeisin vähän rentoutuu :D

      Poista
  4. Oon kirjoittanut kans samasta aiheesta blogiini, siis että suunnittelen paljon ja haluaisin oppia elämääm enemmän hetkessä. Joten eiköhän me molemmat opita ;) eikö? Ihanaa että pääset ulkomaille :)♥ ota siellä sit paljon kuvia. Mä vaan niin tykkään lukea sun tekstejä ja katsella kauniita kuvia, jatka samaan malliin ♥ hali!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt kun on kesä, niin meillä on loistava hetki opetella elämään hetkessä! :) <3 Uskon että siinäkin asiassa harjoitus tekee mestarin, hehe! :D Jooo otan kyllä koko muistikortin täydeltä kuvia!! <3 Ihanaa kuulla että tykkäät :) Sata halausta <3

      Poista