7/14/2014

FESTARIASU

Lauantaina vietettiin päivä Suomipop festareilla mun rakkaan kummitädin kanssa ♥ Kaiken lisäksi nää oli mun ekat festarit ikinä! Innostuin tästä touhusta kyllä sen verran, että ens vuonna pitää päästä joillekin festareille jälleen ;) ehkäpä ensi kerralla Jyväskylän ulkopuolelle! Festarialueelle ei saanut tuoda järjestelmäkameraa, joten täytyi tyytyä puhelimen kameraan. Kiitoksia tädille kuvista ♥


Mun festariasuun kuului paljon värikäitä rannekoruja, itse tuunatut riekaleiset farkkushortsit, reppu sekä melkein räjähtäneet converset.

P.s Ystäviltä olin saanut toiveita, että blogiani voisi seurata myös facebookin kautta ja nyt ne on mahdollista :) blogin facebooksivuille pääsee TÄSTÄ. Linkkailen sinne tästä lähtien kaikki uusimmat postaukset.


4 kommenttia:

  1. Ihana asu! Mä en tällä kertaa päässyt tonne kun olin töissä just sopivasti kun festarit oli käynnissä.. Mut aina ei vaan voi joka paikkaan ehtiäkään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Reetta! <3 Voi höh! No mut ehkä ensi vuonna sitten! :)

      Poista
  2. Aivan ihana tää sun blogi ja tuo reppu ! <3

    http://withoutwings-iidasd.blogspot.fi/

    VastaaPoista