7/10/2014

HELPPO LETTIKAMPAUS

Edes Mallorcan lomalla en voinut olla erossa kampauksien tekemisestä! :D On se vaan niin mukavaa hommaa Olin tullut rannalta ja päätin laittaa jonkin helpon kampauksen illalliselle. Tällainen lettikampaus on helppo tehdä esimerkiksi kun haluaa lähteä suoraan rannalta jonnekin, eikä aikaa hiustenlaittoon ole hirmuisen paljon. Kampauksen tekoon tarvitsen vain pari ponnaria ja halutessasi suolasuihkeen (Elleivät hiuksesi ole jo valmiiksi meriveden suolaamat ;) ).


1. Suihkuta hiuksiin jakaus jakaukseltä suolasuihketta ja pöyhi
2. Kerää päälimmäiset hiukset taakse ponnarille
3. Tee kalanruotoletti ja kiinnitä latvat ponnarilla tai läpinäkyvällä kuminauhalla
4. Poista ensimmäinen ponnari. Vedä lettiä kevyesti auki, jos haluat siitä isomman

15 kommenttia:

  1. Vitsi miten kiva! Sulta saa kyllä aina ihania vinkkejä:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Emilia! <3 Aivan ihanaa kuulla että tykkäät! :)

      Poista
  2. Sulla on ihana blogi! <3 Luin jokaisen vanhan postauksen läpi ja oon etenki ihan ihastunu kaikkiin sun kampausideoihin ja asukuviin! Sulla on niin kiva tyyli, ja mulla on tosi usein se ongelma että miten saisin hiukset, mut nyt mulla on joku sivu, mistä löytää helposti hyviä ja helppoja kampauksia, iso kiitos sulle! Jään ehdottomasti seuraamaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii että ihana kommentti kiitos sulle paljon! <3 Ihanaa että tykkäät, niin mukavaa kuulla :) Tervetuloa seurailemaan <3

      Poista
  3. Vauuu :)♡ sun vinkit on aina niin kivoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitti paljon! <3 Ihanaa kun tykkäät :) !

      Poista
  4. haaste!
    http://naturlworld.blogspot.com/2014/07/haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valitettavasti oon tehnyt tuon haasteen jo pariin kertaan :( Mutta kiitos kuitenkin <3 :)

      Poista
  5. Tää oli tosi kiva vinkki :)

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Mä en ymmärrä, oon niiiiiiin kömpelö että vaikein mitä osaan tehdä on hollantilainen letti. Kerran koitin tehä tota kaverille niin aiheutin vaan kasan takkuja, ja ittelle oon koittanu varmaan sata kertaa! Ehkä sitä joskus oppii..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotkut tällaiset vaatii aika paljon harjoittelua, mutta kun tekee monta kertaa niin lopulta sen oppii! :)

      Poista
  7. hei mä en oo ikinä ymmärtäny miten kalanruotoletti tehään nii voisitko tehä siitä jossain välissä postauksen? olisin niin kiitollinen :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi Susanna! :) Oon tehnyt kerran tutorialin kalanruotoletistä ja se löytyy täältä http://apieceofinspiration-anni.blogspot.fi/2012/12/kalanruotoletti.html ! :)

      Poista