7/22/2014

RANDOM FACTS

En osaa keskittyä yhteen asiaan kerrallaan, vaan mulla on vähintään kolme asiaa samaan aikaan mitä teen/pitäisi tehdä, ja useimmiten suurin osa niistä jää siksi puolitiehen.

Olen riippuvainen kahvista. En varmaan pysty olemaan päivääkään ilman.

Oon aivan järkyttävän ujo kommentoimaan toisten blogeihin! Se on todella ärsyttävä ominaisuus, koska aina keksisin kaikkiin postauksiin jotain mukavaa kommentoitavaa mutta se vaan silti jää harmittavan usein kirjoittamatta. Saattaa johtua siitä että omistan lukihäiriön ja pelkään kirjotusvirheitä tai jotain :D Anonyyminä en edes harkitse kommentoivani, vaan opettelen tuosta ujoudesta vielä pois!

 Jos herkut loppuu saatan syödä siirappia. Joo ällöö.

Lentokoneet on jostain syystä mun mielestä todella kiehtovia. Se on vaan niin jännää miten sellainen jättimäinen kone saadaan noin vaan lentämään. Oon lentänyt elämäni aikana vähän, mutta jokainen kokemus on ollut aina yhtä jännittävä.

Ja siksi haaveilinkin joskus yläasteikäisenä lentoemännän ammatista, mutta opo murskasi unelmani kertomalla että olen liian lyhyt :D byhyy

Olen todella seurallinen, enkä tykkää olla yksin. Okei joskus se on ihan kivaa hetken saada omaa aikaa, mutta jos toistuvasti joudun istumaan yksin kotona ilman tärkeämpää tekemistä, tulen todella surulliseksi. Pidän ihmisistä, joten luonnollisesti ihmisten seura tekee mut iloiseksi. Ei aina tarvitse edes tehdä mitään erityistä, yhdessä oleminen on se tärkein.

Toisinaan mietityttää mun päätös olla värjäämättä hiuksia, kun nyt oon koulussa kaikenlaisten värien äärellä. No joo lopulta kuitenkin kiitän itseäni siitä etten rasittanut näitä hiuksia ihan loppuun asti. Ja muutenkin nautin siitä kun saan tehdä kaikkia ihania värejä toisille ja nähdä sen muutoksen mitä omin kätösin oon saanut aikaan :)

En ole kovin urheilullinen/liikunnallinen persoona, mutta parhaiten viihdyn lajien parissa, joissa voi samaan aikaan pitää hauskaa ja siinä samalla tuleekin se urheilupuoli. Esim cheerleading oli juuri tällaista! Treenit oli aina yhtä hauskanpitoa ja kunto vaan kasvoi, mikä voiskaan olla parempaa :D Ensi syksynä vois palata takaisin zumban pariin, siellä se on melkeinpä sama juttu.

Pidän erikoisista/ kummallisita koriste-esineistä. Hyvä esimerkki on kirahvin muotoinen teepannu. Tai teepannukirahvi, mikälie.

Löytyiskös yhtäläisyyksiä? Kertokaahan!


8 kommenttia:

  1. Ihana postaus! :) kivaa aina lukea tälläisiä, ite oon myös todella riippuvainen kahvista!

    PreciousPicturesBlogi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Janina! <3 Kahvi on niin koukuttavaaa :D !!

      Poista
  2. Oot ihana :)))!!! Luen aina sun blogia aina salaa vaikka en ookaan liittynyt lukijaksi ja se johtuu ihan vaan siitä, että oon uusavuton, enkä osaa sitä tehdä äksdee!! Mutta sulla on salainen ihailija eli minä! ;)) ♡♡♡ t. Sonja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa Sonja oot ihana!! :D <3 Salaisetkin lukijat ovat aina tervetulleita ;) hihi

      Poista
  3. Olipa huippua oppia susta lisää tän postauksen välityksellä :) oot kyllä ihana ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi että ihanaa kuulla! :) Ja sinä ihana siellä myös! <3

      Poista
  4. Kahviriippuvainen ilmottautuu! Uppoo ainaki 8 mukia päivää kohden.... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa kerhoon! :D Mulla kolme on se minimi, maksimista en ees tiiä :D heh!

      Poista