9/26/2014

EURON TAKKI

Takki & paita kirppikseltä / huivi Cubus / neule JC / housut Bershka / Kassi Makia / kengät Vans

Löysinpä kerran takin josta maksoin huikean kokonaisen euron verran. Oli siinä pieni reikä sivusaumassa mutta helposti korjattavissa. Kiitokset Artturin äidille joka korjasi sen ♥ Itse kun olen välillä hieman tumpelo noissa ompeluasioissa. Tää takki on pelkästään itsessään liian hienosto mun makuun, mutta kun sen yhdistää tennareihin, kangaskassiin ja isoon huiviin niin toimii aivan loistavasti!


12 kommenttia:

  1. Ihana kampaus ja asu! :D

    http://sinaviola.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. No ei kyllä uskois että on euron takki! Hyvältä näyttää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä olin myös ihan ihmeissäni kun näin ton takin hinnan! :D Kiitos <3

      Poista
  3. Tosi kiva takki :)

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Tyylikäs, mutta samalla rento asu. :) Oon ennenkin vieraillut täällä sun blogissa, mutta nyt jäin selaileen ja piti ihan liittyä lukijaksi. Eli kiva blogi kerrassaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Olga! :) Mukavaa kuulla että tykkäät! Tervetuloa lukijaksi <3

      Poista
  5. Vauu ei kyllä tosiaankaan uskois että olis euron takki kyseessä, tosi hieno ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä aikamoinen löytö! :D kiitos! ♡

      Poista
  6. Ihana takki ja eipä ole hinnalla pilattu::) ♥ Loistava kokonaisuus muutenkin:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe jep! Halvalla lähti mukaan! :D ja kiitoksia paljon ♡ :)

      Poista