10/13/2014

280914

Takki Weekday (kirppis) / paita & leggingsit H&M / kengät Vans / Kassi Makia / Huvi Cubus

Luonnoksien kätköihin unohtuneita asukuvia joltain sunnuntailta, kun innostuttiin kuvaamaan ilmakuvia (tuo viimeinen). Mun loma alkoi pienellä flunssalla, mutta onneksi pienellä! Ei ole onneksi pahemmin häirinnyt, mitä nyt liikunta saa vähäksi aikaa jäädä väliin. 

Oon mietiskellyt syksyn aikana paljon mun tyyliä ja etenkin sen muuttumista. Vasta nyt oikeasti tunnen että pukeudun vaatteisiin missä viihdyn ja tunnen ne omaksi. Oon kokeillut elämäni aikana vähän kaikenlaisia eri tyylejä ja miettinyt mikä sopisi minulle parhaiten. En kyllä osaa vieläkään luokitella itseäni mihinkään tiettyyn tyylikategoriaan enkä ehkä haluakaan, tämä on hyvä näin.

Hauskaa alkuviikkoa!

20 kommenttia:

  1. ihana asu, sopii sulle kyllä tosi hyvin ;)♥
    mäkin vähän vielä haen omaa tyyliäni, mutta 'sen oikean' etsimisen tueksi oon tehnyt weheartit kansion, johon kerään kuvia mieluisista asukokonaisuuksista (joita voisin kuvitella käyttäväni myös itse). Muutaman kuukauden päästä huomaan kyllä mistä mä tykkään ja mistä en :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Noora! <3 :) Weheartit on kyllä todella hyvä apu oman tyylin löytämiseen! :) Oon itsekin tehnyt just noin että ettinyt sieltä kuvia asuista mitkä inspiroi :)

      Poista
  2. Ihanan pirteitä kuvia :) Takki on upean värinen ja nuttura supersöpö ♥

    VastaaPoista
  3. Great Pictures !!
    You are so pretty !
    Liebste Grüße:)
    -
    http://bedeutungsvolle-momente.blogspot.de/

    VastaaPoista
  4. oot kyllä semmonen söpöliini <3! Minusta sulla on upea ja ennenkaikkea rohkean omaperäinen tyyli! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi ihana! :D <3 Kiitos paljon Emilia <3 Ihana kuulla :)

      Poista
  5. Mä haluun noi sun vaatteet!!♥ Eli ihana asu ja soppii siulle.

    VastaaPoista
  6. Sulla on todella upea tyyli <3

    Blogissani on bpface meikkipaljetin arvonta :) Toivottavasti osallistut <3

    VastaaPoista
  7. ihania kuvia jälleen ♥ noi pöksyt on sika kivat :-) sun tyyli on just sellanen mihin tykkäisin ite pukeutuu mut epäilen et se ei oikeen sovi mun luonteeseen ku en kummiskaan olla millään tapaa ''hippimäinen'' tai rentoilijakaan :-D oon aika tavis, farkut ja neule päällä päivästä toiseen :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Susanna! <3 :) Hihii eikun vaan rohkeesti kokeilemaan kaikenlaisia tyylejä <3 siten selviää mikä tuntuu eniten omalta ja kivalta! :)

      Poista