12/13/2014

TUUHEUTTA JA PITOA KAMPAUKSIIN

Nyt kun olen leikkauttanut hiukset lyhyemmiksi, olen aivan hulluna kaikkiin tuuheisiin laineinekampauksiin! Tässä vinkki pörheän laineikkaaseen kampaukseen sekä pariin mainioon tuotteeseen :)

IdHAIR antoi mulle testattavaksi Kevin.Murphyn voimakkaan tuen antavan session.spray - hiuslakan ja tuuheuttavan powder.puff - hiuspuuterin. Kevin Murphyn tuotteissa mua viehättää eniten tuotteiden niinsanottu vihreämpi ilme, eli tuotteet on luotu mahdollisimman pitkälle käyttäen ympäristöystävällisiä ja uusiutuvia luonnonvaroja ja ovat eläinsuojelujärjestö PETAn hyväksymiä. Tuotteet eivät myöskään sisällä sulfaatteja tai parabeeneja.

1. Tee muotoiluraudalla laineita. Etene osio osiolta alhaalta ylöspäin. Suihkuta hiuslakkaa jokaisen kihartamasi osion jälkeen

2. Lisää hiuspuuteria jakaus jakaukselta päälimmäisiin osioihin

3. Pöyhi

4. Nostele hiuksia ja suihkuta runsaasti lakkaa kaikkialle hiuksiin, jotta kampauksesta tulee mahdollisimman kestävä


Ja valmista tuli! Kampausta voi päivän mittaan pörhäytellä pitäen tuuheutta yllä ;)

KEVIN.MURPHY tuotteet saatu blogiyhteistyössä IdHAIRilta

6 kommenttia:

  1. Tästä sai hyviä vinkkejä ja apua mun hankalille lättänöille hiuksille, täytyy ehdottomasti kokeilla!:)
    http://viiviviljaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kuulla :) Eikun vaan kokeilee! :)

      Poista
  2. Tosi hyvät vinkit ja kuvat tässä postauksessa :) Itsellä on todella ohut tukka ja aina olen miettinyt, että millä ihmeen tököteillä saisin sen hieman tuuheamman näköiseksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Laura! :) Hiuspuuterit on ainakin oman kokemukseni perusteella hyviä tuuheuttajia! :)

      Poista
  3. tosi kiva tutoriaali :) Pitääpä muten katella noita kevin.murphyn tuotteita, kuulostaa meinaan tosi hyviltä ja laadukkailta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Noora :) kokeilehan tuotteita :)

      Poista