2/08/2015

KOTONA

Tällä hetkellä sisustuksessa kiehtoo...
Mustavalkoinen, pienet väripilkut, vanhan ja uuden yhdistäminen, viherkasvit, voimakkaat kontrastit, mielenkiintoiset yksityiskohdat, puiset huonekalut (pienissä määrin), kodikkuus...

Tässä muutamia uusia sisustushankintoja kuluneilta viikoilta/kuukausilta. Ostettiin tuo uusi matto joululomalla ja oon huomannut että se tuo jotenkin kivasti kodin muita värejä esiin! Oon selvästi vähän rohkaistunut värien ja kuvioiden suhteen sisustuksessa ja huomannut kuinka kivalta ne omaan silmään näyttääkään. Uuden sekaan on kiva tuoda ripaus vanhaa ja kulunutta, niimpä tuotiin kirppikseltä kotiin tuo ihanalla tavalla rähjäinen tuoli. Tuo Annon pyöreä tyyny jäi mieleen kummittelemaan jo kun ensikertaa sen kaupassa bongasin ja pakkohan se oli hommata! Rakkaus viherkasveihin on ja pysyy ja lisää tekisi mieli hankkia. Pakko vielä mainita sisustukseen liittymätön juttu nimittäin nuo villatossut vikassa kuvassa, en vaan tiedä parempia! Artturin mummo teki noi mulle joskus parivuotta sitten ja nyt tassuttelen kotona melkein aina nuo jaloissa :D ♥

4 kommenttia:

  1. Ihana postaus :) noi taulut on ihania, varsinkin toi basilika!

    VastaaPoista
  2. Höh, mä oon luullu et oon jo kommentoinut tähän postaukseen... hyvin taas aivot pelaa XD No mutta, ihania kuvia ja niin sun näkönen koti! Ihana toi ensimmäinen taulu <3 Mulla on muuten blogissa sulle haaste... ;) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa ihana Linda! :D <3 Kiitos kiitos paljon <3 Oo haaste!! Pitääkin mennä heti kattoo :)

      Poista