2/04/2015

LEMPPAREITA NYT

Kosmetiikkavarastoihini on eksynyt muutamia oikeasti kehumisen arvoisia tuotteita, joten päätin kertoa niistä teillekin.

Neutrogenan blackhead eliminating kuorinta
Tämän tuotteen oon oikeastaan löytänyt uudestaan ja nyt muistuu hyvin miksi oon tätä joskus käyttänyt! Mustapäät on mulla ikuisuusongelma, mutta tällä niitä oon saanut vähemmälle :)  Tuoksu on kivan mieto ja tuote jättää kasvoille mukavan viileän raikkaan tunteen.

Lumene BB serum
Talvella iho tarvitsee enemmän kosteutta ja tämä on kyllä ollut mainio tuote sitä varten! Tuntuu ihanan kevyeltä ja käytänkin tota ihan päivittäin meikin alla.

Volume million lashes so couture
Tässä on paras ripsari mitä oon koskaan koittanut!! Pidentää, tuuheuttaa ja lähtee helposti pois pestessä sellaisina "paakkuina" eikä jämähdä silmien alle. Suotsittelen lämpimästi ♥

Urtekram aloe vera body lotion
Tuli vaan sellainen fiilis että tekee mieli kokeilla seuraavana kosteusvoiteena jotain luomua, ja täähän toimii! Kosteuttaa hyvin ja tuoksuu raikkaan sitruunaiselle, vaikka aloe vera onkin... :D

Honey & almond hand cream
Sain ystävältä joululahjaksi super suloisen ja hyväntuoksuisen käsirasvan joka kosteuttaa hyvin näitä talven korpuiksi kuivattamia käsiä. Sopivan kevyt eikä jätä käsiä tahmeiksi. Tuoksuukin vielä hyvältä!

6 kommenttia:

  1. Mulla on tosta L'Oréalin ripsarista se punainen versio (siis ei punaista ripsaria vaan punainen pakkaus :D) ja se on kyllä tosi hyvää! Siinä on ehkä ihan vähän isompi harja kuin tossa liilassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa hyvältä! :) Vois vaikka seuraavaks testata sitä, jos pystyn tuota lempparia vaihtamaan... :D hih!

      Poista
  2. Tässä olikin ihan uusia tuotteita mulle, lukuunottamatta tota ripsaria :-) Se on kyllä ihan huippu ja tulee varmasti pysymään pitkään mun meikkipussissa ♥

    VastaaPoista
  3. Oii tässä oli uusiakin juttuja mulle :) kiitos siis tästä <3 tuota ripsaria voisin ostaa heti kun entinen loppuu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olehyvää :) <3 Suosittelen sitä lämpimästi! ihan parastaaa :)

      Poista