3/25/2015

JOTAIN UUTTA

Takki & kassi Junkyard / neule Carlings / farkut Gina tricot / lenkkarit Nike

Moii! Olin ettiny ympäri keskustaa uutta kivaa kevättakkia mutta mistään ei meinannu löytyä sellasta mikä tuntuu omalta. Tai ees sopivan hintasta. Onneks päädyin kuitenkin selailemaan lemppari nettikaupani Junkyardin sivuja ja tadaa sieltä löytyi mainio, rento takki kevääksi vain kymmenen euron hintaan. Kaveriksi tilasin vielä kangaskassin kolmella eurolla. Hyvän ajankohdan valitsin KEVÄTtakin kuvaamiselle, kun just alkoi taivaalta lunta tuiskuttaa.... :D hahha. Ollaankos siellä jo kevättakeissa ulkona vai vieläkö takatalvi pakottaa talvitakit päälle? Täällä vaihtelen noiden kahden välillä.

6 kommenttia:

  1. Voihan kevät minkä teit, täälläkin satanu lunta ja räntää! >:(

    Mutta ihana sinä ja ihanan iloisia kuvia vaikka sää onkin kökkö! Pian nähdään pus<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lumi on ihan peestä etenkin tähän aikaan vuodesta!! :( Onneks tänään jo paisto aurinko :) Kiitos ihana <3 Jeee enää kuukaus niin nähään!! :) <3

      Poista
  2. kevättakissa tietty aina ku vaan pystyy, alkaa noi talvitakit sen verran kyllästyttää :D onneks niitäki on kyl useempi, et ei oo edes kaikkii ehtiny talvella käyttää, hehe.. tosi kiva muuten toi takki! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama täällä :D paitsi että mulla on vaan yks kiva talvitakki ja siihenkin jo kyllästyny xD mut onneks kohta voi vaihtaa jo pysyvästi kevättakkiin (toivottavasti) :) Kiitti paljon! <3 :)

      Poista
  3. Hahaa mä oon sellanen vilukissa ettei mtn rajaa.. XD Kuule ihan toppatakissa täällä vielä mennään... Oon kyllä pariin kertaan jo kevät takin kaivanu esiin, mutta oon sen verran mukavuuden halunen et aina tulee laitettua se toppasempi versio ku inhoon palella :D Vaikka olishan se kevät takki kivemman näköne... Sais tulla jo lämpimät kelit pysyäkseen! Ja hei, super hyvä löytö tuo takki ja laukku! Ei huano ;) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi sinä söpö <3 :D ! Hehee mulla kans toi mukavuudenhalusuus vie ja tulee valittua talvitakki aamulla kun kouluun lähtee :D Kiitoskiitos! <3 :)

      Poista