3/21/2015

KUULUMISIA @ANNNNIU

Hei hei mitä kuuluu? Oon jotenkin huono selittää mun kuulumisia täällä ilman mitään aiheeseen liittyviä kuvia, mut instasta on helppo poimia kuvia, johon liittyy aina jokin tilanne, tunne tai ajatus. Alapuolella vähän siis kuulumisia alkukeväältä.

1. Ilon hetkiä. Kun huomaa että ulkona tarkenee sukkiksissa, mekossa ja kevättakissa niin ei voi olla hymyilemättä
2. Blogeissa kiertänyt ilahduta bloggaajakaveria- haaste osui munkin kohdalle ja sain aivan ihania ylläreitä Emilialta ja Lindalta ♥ Kiitos vielä tytöt!
3. Ja lisää ylläreitä. Yhtenä tavallisen tylsänä kouluaamuna luokkakaveri tuli mun luo ja ojensi mulle tällasen supersöpön maatuska hakaneulan!! :D Aamu pelastettu. Näin pikkuisesta jutusta saa helposti ison ilon :)
4. Wanhojen päivänä olin tekemässä kampausta Artturin serkulle ja tuli sellanen fiilis että voisin elää oman wanhojen päivän vielä toiseen kertaan uudestaan! Oli pakko laittaa instaan pieni kuvamuisto tuosta ihanasta päivästä

1. Taas yksi pieni vihreä ystävä meidän kasviperheeseen. Kiitos Essille tästä söpöstä vauvelista!
2. Elli, Sara ja randomit illanistujaiset. Haha ootte kivoja. Spontaanit ideat on aina hyviä ideoita (tai ainakin haluan uskoa niin)
3. Jos en yhtään rajottais itteäni, niin mun insta ois täynnä kuvia taivaan väreistä ja mitä upeimmista valoilmiöistä. Tässä yksi niistä.
4. Tee kertoo totuuksia. Ei lisättävää. Paitsi että choco & chili tee on aivan sairaan hyvää!

1. Yks kevättalven suosikkiasuista!
2. Kaksi lempparia; banaani ja pastellivioletti kynsilakka. En ees muista kuinka kauan banaani on ollu mun lempihedelmä. Ikuisuuden?
3. Tää kortti tuo mieleen niin nostalgiset fiilikset!! Kuka arvaa mistä elokuvasta? Aijaijai parasta ♥ Heräteostos Harjun paperista, mikä kaipailee vielä kehyksiä.
4. Jälleen yksi näistä... :D

10 kommenttia:

  1. Oi ihania kuvia! Ja toi chili-suklaatee! Pittää ostaa iteki! =)

    T. poro

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos poro! <3 Osta ihmees toi on niin ihanaa!!! :)

      Poista
  2. Kivoja kuvia :) Ihanat yllärit olit saanut haasteen merkeissä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 :) Juu oli kyllä ihania ylläreitä :') <3

      Poista
  3. Sulle löytyisi haaste mun blogista :) http://lillinelamassa.blogspot.fi/2015/03/liebster-awards.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi harmi kun oon jo toteuttanut ton haasteen :/ mutta kiitos kuitenkin! <3 :) Voisin ehkä vastailla noihin kysymykseen jonkun postauksen yhteydessä :) !

      Poista
  4. Toi tee kuulostaa superhyvältä, pakko kokeilla!

    VastaaPoista
  5. Ihana postaus Anni :)<3 sua oli kiva yllättää ;))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja kiitos vielä kerran ihanasta ylläristä!! :) <3

      Poista