5/22/2015

41

Paita & hame H&M / ruutupaita Gina tricot / reppu Accessorize / kengät Adidas

41 on numero, joka tuntuu seuraavan mua oikeesti jokapaikkaan. Ennen mun bussin numero oli 41 ja jotenkin aina kun jostain joku numero pölähtää nii se on 41... kuulostaa friikiltä mut näi se on :D Siks lähti 41 paitakin nyt messiin. Viimevuonna etin numeropaitoja vaikka mistä enkä löytäny mieleistä ja nyt niitä on jokapuolella ainaki miljoona kivaa!!

Tänään oli vika päivä työharjottelua ja tosi hyvät fiilikset jäi vikasta harkasta :) Tähän on hyvä päättää tää koulu! Mukavaa viikonloppua kaikille!

9 kommenttia:

  1. Asu on aika pop! Tykkään, tykkään :3

    VastaaPoista
  2. Eikä :D mä kirjotin tähän pitkän pätkän mut se hävisi.

    Siis: Toi on muuten aika friikkiä että joku tietty numero tuntuu seuraavan. Mulla se on 23 ja 11. Ne on mun syntymäpäivän numerot ja tuntuu että aina katon kelloa kun se on 23:11. Jotenkin se aina pysäyttää. Toi asu näyttää myös tosi kivalta. Tykkään itekin kynähameista ja sen voi pukea niin monel eri tavalla..

    Piia/ www.weekendchic.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voieiii :D Mutta uusi yritys siis! Haha miten toi voikaan olla noin että se on aina just joku tietty numero joka sieltä tulee!! :D hassua. Kiitos paljon ♥ Se on kyllä kätevä vaate :) Voi pukea joko rennosti tai asiallisesti

      Poista
  3. Mulla kans!! Oon aatellu et oonkohan ainoo! Mulla on 47! Se on AINA joka puolella! xD menin uuteen työpaikkaan niin yllätysyllätys pukkarin numerokin oli mikäs muukaan kun 47 :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin et ole ainoa siis! xD Hahaha huippua mikä sattuma!! :D

      Poista
  4. Mulla on numero 117 ja se seuraa mua joka paikkaan. Joillekin ihmisille enkelit viestii numeroilla ja tuo 1 ja 7 yhdistelmä kertoo siitä että olen menossa oikeaan suuntaa ja päätökseni ovat olleet oikeita :)

    VastaaPoista
  5. Mulla numero 117 seuraa joka paikkaan. Joillekin enkelit viestii nuneroilla ja tuo 1 ja 7 yhdistelmä kertoo että olen menossa oikeaan suuntaan ja olen tehnyt oikeita päätöksiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooh kiehtovaa!! Ehkä nää numerojutut onkin siis jotain salaperäisiä viestejä :) Tän luettuani alan varmaan vahtaamaan kaikkii numeroita vielä tarkemmin! :D

      Poista