5/14/2015

EPÄONNISTUNEET ASUKUVAT OSA 3

Huomentapäivää! Mulla alkoi nyt neljän päivän miniloma jeejee Pääsee taas rentoutumaan hetkeksi. Keväällä on taas asukuvien myötä kertynyt muutamat (kymmenet) hupaisat epäonnistuneet otokset jotka päätin jakaa teidän kanssanne näin vapaapäivän kunniaksi!

Muodikas hiustenheilautus yhdistettynä esteettiseen kuvakulmaan

"Siivet valmiiks ja tiputanssi alkakoon!"

"Ugh nyt tämä pakkasessa keikistely saa riittää"

"MÄ OON FIILIKSISSÄÄÄÄÄ..."

Ei lisättävää


"Poistakaa joku tää laukku pliis"

"OMG astuin koirankakkaan!"

16 kommenttia:

  1. Nauroin ihan vedet silmissä näille! :D tälläset postaukset on vaan niin parhaita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa ihan loistavaa hyvä että nauratti!! :DD Tämmösii on tosiaan aina hauska lukee blogeista normi asukuvien välissä :D

      Poista
  2. Hahaha ihania kuvia! Nää postaukset on ehdottomasti yksiä lemppareista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Pinja mahtavaa kuulla!! :D ♥

      Poista
  3. Kiva et joku laittaa oikeesti epäonnistuneita kuvia missä näyttää vähän hölmöltä. Monissa blogeissa nää postaukset on luokkaa silmät kiinni / yks hius väärässä paikassa tms. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep se on just se idea et laittaa juurikin ne pahimmat mokat haha!! :D Mulle noi hius väärässä paikassa- tyyliset sulautuu usein tavallisiin asupostauksiin :D

      Poista
  4. hahah eikä, nää on just parhaita :D Itekki aattelin jossain vaiheessa tehdä tämmösen ku oon nyt säästellyt jotain täysin epäonnistuneita kuvia x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiva että tykkäät! :D Jooo tee ihmees nää on ihan parhaitaa!! :D

      Poista
  5. Haha nää postaukset on aivan parhaita:D

    VastaaPoista
  6. hah toi en voi hyvin kuva! Taisin naurahtaa aika kovaan ääneen, kun tultiin kysymään että onko mulla joku hätä :D

    VastaaPoista
  7. Siis huvittaa vieläkin niin paljon toi vika kuva.... :'DDD

    VastaaPoista