5/17/2015

VÄRIÄ

Toppi Bikbok / farkut Gina tricot / takki & kengät Adidas

Lähettiin vappuna tivoliin niin päätin et pitää piristää tota ainaista mustaa jotenkin >:D Kaivoin esiin viime vuona uudelleen löytämäni kukkarepun (siis mun koulurepun jostain tokaluokalta) ja Adidaksen tuulitakin (serkkuni vanhan). Nostalgiset yksityiskohdat siis. Oon keksiny kesälle kivoja yhdistelmiä ton Adidaksen takin kanssa, kunhan säät tästä vähän lämpiää.

Miniloma kului kuvaillessa, Arskan ja Juulian synttäreitä juhlien (jotenkin niin suloista kun kahella tärkeellä ihmisellä samana päivänä synttärit, tuplasti juhlintaa yhelle päivälle ♥ ;) )  ja kävästiin eilen Artturin kaa nopeesti myös yläkaupungin yössä, tosin alkuillasta kuitenkin, kattomassa tanssiesityksiä ja muita meinikejä. Eläydyin niihin tanssiesityksiin jotenkin niin vahvasti et itku melkeen pääs pariin kertaan! :DD Ihan mielettömän upeita esityksiä, ei voi muuta sanoo kun VAU! Nyt lähen keittämään mulle ja kohta tänne saapuvalle Sonjalle kahvit, moikkamoi!

10 kommenttia:

  1. IHANA! niin söpö toi sun reppuu, en kestä! ja keltanen adidasen takki on aika bueno!

    VastaaPoista
  2. Ooi vitsit miten toimiikin hyvin kokomustaan asuun toi keltainen takki lanteilla ja kukkareppu <3 huippu kokonaisuus jälleen! Mä ihailen sun tyyliä tosi paljon :) käyn joka päivä aina kattomassa sun postaukset <3 ihanalta kyllä kuulostaa sun tekemiset myös :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Emilia! ♥ Voii miten ihana kuulla!! Ja kiva että siellä aktiivisesti seurailet tätä :3

      Poista
  3. Toi takki on kyllä jotenkin niin sun näkönen! Ihan täydellinen sulle :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Juuliaa! ♥♥ Ihana kuulla :)

      Poista
  4. Siis taaaas niin ihana asu etten kestä!! Tää sun blogi on kyl niin nimensä mukainen, saan hulluna inspiraatiota tästä pukeutumisee ja sisustukseen aina! Ja pakko mainita että kun kommentoin pari postausta taaksepäin sitä maailmankartta-asiaa, nii nyt oon löytäny Urban Outfitters -nimisestä liikkeestä itelleni kartan ja se on kehyksiä vaille valmis seinälle pistettäväks! :D mut joo takasin aiheeseen, on kyl niin hyvä ja sun näkönen asu taas kerran :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiii ihana, et tiiäkkää kui tää kommentti piristi mun semi kurjaa päivää! Kiitos ♥♥ Niin kiva kuulla :) Jee mahtavaa että kartta löyty!! :)

      Poista
  5. Anni ihana!!! omg!!!!!! Oot niiin mun roolimalli!!<3 Kiitos kaikista sun vinkeistä, oot mun inspiraatio!!!<3<3:))) Sen takii on nii hyvä et sun blogin nimi on A piece of inspiration, että kaikki saa hakee täältä inspiraatioita. Mä oon viettänyt niin paljon hyvii hetkiä, kun oon lukenut sun blogii. Vaikka sä et vielä tunnekkaan mua niin, haluisin todellaki tutustua suhun!!! Haulauksin Emppu<3<3<3:))))))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiiii miten ihana kommentti kiitos paljon sinulle Emppu :') <3 Superihanaa kuulla että saat täältä inspiraatiota :) Muhun voi tottakai tutustua, laita mulle vaikka sähköpostia annnniu@hotmail.com :) Halauksia sinullekin! <3

      Poista