1/31/2016

VALMIINA KEVÄÄSEEN

Noniin talvi ja lumi, voisette ystävällisesti väistyä mahdollisimman pian koska haluan päästä käyttää mun valkoisia tennareita! Jos rehellisiä ollan niin otin kuiteskin jo varaslähdön ja otin kengät koululle sisäkengiks >:D Koska näin talvisin koulumatkat kuljen kylmimmillä keleillä muodikkaasti kuomakengillä, täytyy sisätiloihin olla jotkut vähän nätimmät ja kevyemmät (kuomissa jalat paistuu). Ostin nää joululoman lopulla Skopunktenista jollain vähän päälle kolmellakympillä, ja hintaansa nähden on ihan ok laatua ja tuntuu hyviltä jaloissa. Mulla ei itseasiassa ole aiempaa kokemusta Skopunktenin kengistä, niin osaisko joku kertoa minkälaatuisia kenkiä sieltä yleensä saa? Mietin millaiseen käyttöikään saan varautua :D

6 kommenttia:

  1. Oi vitsi, noi on ihanat!! Kevättä ja kevätkenkäkelejä mäkin jo odottelen, vaikka kuljenkin tennareissa ympäri vuoden :D

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, nää oli kyl hyvä löytö! :) Voiih oispa jo kevät ja lämmin ja kuivat kadut!!

      Poista
  2. Mä oon ainakin ollut aina ihan tyytyväinen Skopunktenin kenkiin! Nyt on kolmatta talvea yhdet talvikengät käytössä ja hyvinä ovat pysyneet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooo jes tosi hyvä kuulla! :) Nää oli mun eka Skopunkten ostos niin hyvä tietää :)

      Poista
  3. Itekki oon ostanu joskus skopunktenista kengät, ja ne oli kyllä laadukkaat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes mahtavaa! Tosi kiva kuulla hyvää Skopunktenin kengistä :) Vielä en keksisikään mitään valittamista näistä uutukaisista :)

      Poista