2/09/2016

KURKISTUS KYLPPÄRIIN

Tässä pieniä yksityiskohtia meidän uudistuneesta kylppäristä! Joululoman aikana vaihtui siis kylppärimme vanhat valkoiset ja likaisenturkoosit kaakelit isoihin ja puhtaanvalkoisiin laattoihin. Tykkään niin paljon! Harmi kun mulla ei ole kuin jotain huonolaatuisia puhelinkuvia siitä meidän vanhasta karseesta kylppäristä :D No enpä kyllä yhtään ihmettelekään miksi en siellä pahemmin kuvaillut. Nyt tän uudistuksen myötä oon innostunut somistamaan tätä kylppäriä pienillä näteillä yksityiskohdilla. Vielä puuttuu toinen tuollainen pyyhenipsu tekstillä "ystävät", mutta se näyttää olevan kaikkialta loppu. Ilmotelkaahan mulle jyväskyläläiset jos bongaatte sen jossain kaupassa!

6 kommenttia:

  1. Ihastuttavia pikku yksityiskohtia! Kaakelit tuovat kyllä ilmettä kylppäriin, niin hyvässä kuin huonossakin mielessä! Pdrinteiset valkoiset ovat kyllä sievät :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Jep totta, ne vanhat kaakelit sai kyllä kylppärin näyttämään synkältä, joten ihanaa että saatiin tollase raikkaan valkoiset tilalle :) !

      Poista
  2. Oi ihanan vaalea kylppäri ja nuo pienet yksityiskohdat todella tuo kivaa ilmettä ♥ :) Mä olen myös uuden kylppärin myötä innostunut laittamaan sitä oikein kunnolla, haha !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla :3 Joo kyllä kummasti alko sisustusinto nousta ton rempan jälkeen! :D

      Poista
  3. Näyttää ihanan raikkaalta! Ja tosiaankin, kivoja pieniä yksityiskohtia löytyy :) Tykkään!

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että tykkäät :) Se on kyllä niin ihana nytten! ♥

      Poista